България е на шесто място в света по прекарано време в ТикТок
публикувано на 26.12.24 в 16:46
Разговор с Етиен Янев, експерт по дигитален маркетинг
“Тик Ток ни дава убийствено ефективен алгоритъм, който за 10 минути научава всичко за теб. Буквално познава те по-добре от твоите родители и започва да ти сервира такова съдържание. Това, което Тик Ток умее е да те вкарва в рамки”, коментира Етиен Янев.
“Това е много добра локална платформа. Ако качваме съдържание в София, най-вече ще го виждат хората в София, затова е полезен за бизнеса. Ако някой иска да “избухне” с Тик Ток извън България, трябва да си намери човек, който да качва видеата извън България, в дадената държава, за да може да избегне това разчитане на алгоритмите като сим картата, локация и т.н.”, казва той.
По думите му, тази социална мрежа се търси, защото достига до много хора. В това отношение, няма подобна платформа. “Малки бизнеси, които сега стартират, могат да привлекат много бързо аудитория. Освен това достигат и до правилната аудитория. Аз имам магазинче в Пловдив и качвам съдържание, то ще достигне до хората, които са там и които се интересуват от сладкиши или сладкарски изделия, защото такъв е моят магазин”, обяснява той.
Още за социалната мрежа можете да чуете в разговора на Елисавета Белеганска в звуковия файл.
Още от Ритъмът на столицата