Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Времето остава топло и динамично, в планините ще е ветровито

В четвъртък  след очакваните нощни валежи сутринта минималните температури ще бъдат от 10 до 15°. В София ще е около 11°. През деня облачността ще е по-често значителна. На отделни места, главно в Югозападна България и планинските райони, ще има..

публикувано на 12.03.25 в 18:30

От Китай през Прибалтика до Източните Родопи - българинът инвестира в нови изживявания

Българите пътуват все по-активно и отделят повече средства за пътешествия – както до близки, така и до далечни дестинации. През изминалата година са реализирали около 9 млн. задгранични пътувания, като най-популярни са съседните Турция, Гърция,..

публикувано на 12.03.25 в 10:20

ЦИК получи резултата от повторното преброяване в 2204 избирателни сеикции

Последният срок, който Централната избирателна комисия бе дала на "Информационно обслужване", за да получи окончателно преизчислените данни от последните парламентарни избори, е спазен. Сутринта до 9,00 часа те са изпратени в ЦИК. Експертите на..

публикувано на 12.03.25 в 10:06