Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Пети пореден бойкот на търговските вериги България

Гражданите са призовани и днес да се откажат от пазар в големите магазини и от услугите на банките. Причината за петата поредна седмица на бойкот са високите цени на основни хранителни продукти и искането да бъде приет таван на банковите такси...

публикувано на 13.03.25 в 09:16

Фестивални градове от Европа споделят опит на специализиран форум в София

На 13 и 14 март 2025 г. в София ще се проведе конференцията "Фестивалът и градът", организирана от Българската фестивална асоциация (БФА) с международно участие на експерти от Европейската фестивална асоциация (EFA). По време на форумът ще бъде направен..

публикувано на 13.03.25 в 07:15
Павлин Косев

Недостигът на кадри в туризма се компенсира с внос на работници от Азия

Недостигът на кадри в туризма се задълбочава. Една от причините за това е увеличаването на новите хотели и ресторанти в морските курорти, както и повишените изисквания на персонала към условията и заплащането. Това се отнася особено за позиции,..

публикувано на 13.03.25 в 06:00