Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Св.Димитър е покровител на храма и жителите на пиринското с.Тешово

Слънчев и топъл ще е Димитровден

В събота , 26 октомври, ще бъде предимно слънчево. След обяд над западните райони ще се появи разкъсана висока облачност. Ще духа слаб вятър от изток-североизток. Максималните температури ще бъдат между 18° и 23°, в София - около 20°. В..

публикувано на 25.10.24 в 19:45

България днес - 25 октомври 2024 г.

В навечерието на парламентарни избори на 27 октомври, които се надяваме да родят стабилно управление на държавата ни, в "България днес" ви предлагаме мнения на млади хора за политиката и избирателната активност у нас. От Здравка Момчева узнаваме..

публикувано на 25.10.24 в 19:00

Демографската криза в България се отразява на БВП

Демографията оказва силно отрицателно влияние върху растежа на брутния вътрешен продукт след 2009 г., като средният отрицателен ефект е около 0,9 процентни пункта на година. Това представлява около 45 на сто от средния годишен темп на нарастване..

публикувано на 25.10.24 в 13:25