Планира се създаването на японско-български център за научно-развойна дейност, който ще разработва нови млечни и други продукти, съдържащи бактерията Лактобацилус булгарикус. Това обсъдиха на среща министърът на икономиката Никола Стоянов, посланикът на Япония в България Хироши Нарахира и представители на компанията „Мейджи“, които са в страната ни за обсъждане на проекта. Той ще бъде съвместен с държавното предприятие „Ел Би Булгарикум“. Инициативата е във връзка с 50-ата годишнина от пускането на българско кисело мляко на японския пазар. „Надявам се на световното изложение ЕКСПО-2025 в японския град Осака да имаме възможността да представим новите млечни продукти, разработени в съвместния ни научен център“, каза Стоянов.
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните..
Всичко започва в една мартенска вечер през 2007 г. по идея на WWF – 2 милиона човека и 2 хиляди компании в Сидни (Австралия)изгасят осветлението си за..
Българската образователна система и Законът за предучилищното и училищното образование нямат т.нар. езикова интеграция, призна министърът на..