Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Пътуванията до Израел и пребиваването в страната да бъдат предприемани единствено при случаи на неотложност. Това съветват от Министерството на външните работи на интернет страницата си. Всички граждани, пристигащи и напускащи Израел чрез летище..
Никола Николов - Паскал, смятан за един от най-големите контрабандисти, е арестуван в Сърбия при съвместна акция на българските и сръбските специални служби. Шефката на Агенция “Митници” е задържана за 72 часа Съдът остави в ареста..
988 хил. чуждестранни туристи са разгледали експонатните сбирки в българските музеи през 2023 г., показват данните на Националния статистически институт. Това е увеличение с 56,4% спрямо предходната година, каза зам.-министърът на туризма Павлин..
Поради официална препоръка на Европейската комисия и Асоциацията за авиационна безопасност на Европейския съюз (EASA), “България Еър” анулира..
Семинар на тема "Науката в Антарктида - България и Испания в Антарктида" ще се проведе днес, 3 октомври, в зала "Яйцето" на Софийския университет..
Запазва се висок интересът на гръцките младежи да се обучават във Военноморското училище във Варна. В момента 350 младежи от южната ни съседка се..