В пика на жегата и лятното разтоварване днес Ви предлагаме разговор за велоалеите в Пловдив и (не)удобствата, които създават на участниците в движението.
60 км велоалеи се изграждат и през лятото. Трябва да са факт до края на октомври и активно да се използват от велосипедистите на Пловдив. Една от фирмите в консорцуиума се оттегли, замения я друга и това забави строежа, но дори и в най-големите жеги работата продължава.
Велоалеите са тема за напълно противоположни мнения.
По големия транспортен проект на Пловдив се изграждат 48 км велоалеи /старите бяха само 10 км/ -средствата са от ОП „Регионално развитие”. Започна и леко зацикли работата, защото едната фирма „Интергирани пътни системи” се оттегли и на нейно място в консорциума работи "Драгиев и ко". Борислав Кръстев, ръководител на проекта в Община Пловдив обясни, че общо 20 трасета велоалеи ще има в Пловдив в края на проекта, който е обявен за 31 октомври тази година.
13,5 млн. лева са вложени в изграждането им по всички евростандарти, твърдят изпълнителите. Опонентите пък виждат, че тук има смесване на тротоарите за пешеходци и велосипедистите. Защитата казва, че при нас стават най-добре в сравнение със София, Бургас, Стара Загора.
По проект 48 км велоалеи сега, плюс други още 12 км велосипедна мрежа, които ще се изградят с ремонтите на бул. "Руски", "Шести септември", "Васил Априлов" и "Коматевско шосе".
Момиче на велосипед си провира път между пешеходците. Тя смята, че е грешка липсата на велоалеи в Центъра.
Пловдивчанин, който активно спортува и се предвижва в градска среда с велосипед, член на един от велоклубовете казва, че трябва активно да се работи по техническото изпълнение и сложните места за предвижване.
Най - младите са най - нетърпеливи: те настояват за бързото откриване на всички трасета на велосипедната мрежа.
В Пловдив велоалеите ще са алтернативен транспорт, твърдението е на експертите от общината. На този етап обаче, активните велосипедисти от ранга на "Крива спица" в Пловдив са твърде малко. Еколозите смятат, че тук е заложено предизвикателството да намалим замърсяването на въздуха, карайки колело. Ние българите, вечно стигаме някой, за да дотичаме до европейските стандарти на Дания и Холандия, ни остават 60 км. велопътища в Пловдив. До средата на 2016, обещават да ги има.Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..