След 2022 г. България подобрява работата срещу прането на пари и финансирането на тероризма, посочва доклад на комисията на Съвета на Европа. Данните показват, че страната постига напредък по 10 от 12 показателя. Същевременно по нито един от показателите няма влошаване. България ще остане под наблюдение и нов доклад ще бъде изготвен догодина, се допълва в документа.
В доклада се отчита подобрение при междуинституционалното сътрудничество, при мерките към политиците, при услугите за прехвърляне на пари, при надзора на чуждестранни дружества, при осигуряването на прозрачност за действителната собственост на правни субекти, в надзора на финансовите институции и при изготвянето на статистика, предава БТА.
По 40 критерия българското законодателство е оценено като съвместимо или до голяма степен съвместимо с 27 препоръки, и като частично съвместимо с 13 препоръки. Няма препоръки, които България да не изпълнява, се пояснява в съобщението.
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
Към момента Нидерландия все още остава водещата дестинация за придобиване на висше образование в чужбина от българските кандидат-студенти, следвана от Италия, Испания, Австрия и Белгия. Това съобщиха консултантите от "Интеграл" – организатор на..
Един от двата големи профсъюза в България - Конфедерацията на независимите синдикати в България, организира тази сутрин протест до сградата на Народното събрание. Акцията е насрочена за 8:00 ч. до служебния вход на парламента в София. Тя е под..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..