"България има изключителен потенциал да привлича туристи от далекоизточните пазари. Не само в София, но и в по-малко населените места". Това заяви Джонгин Бе, посланик на Република Корея в България, на среща с министъра на туризма Зарица Динкова. На срещата стана ясно, че в момента се работи за популяризирането на страната ни като дестинация за специализиран туризъм – приключенски, планински, балнео, СПА, културен, исторически, винен. Подготвят се силни рекламни кампании, които да утвърждават България като достъпна и предпочитана туристическа дестинация.
“България се променя изключително бързо. Културният ви туризъм, празникът на розата биха били чудесен начин да разкажете на света за вашата страна”, заяви посланик Джонгин Бе. По думите му, сред потенциалните възможности за промотиране на България на далекоизточните пазари е заснемането на корейски филми и продукции у нас, както и различни видеа, които да се разпространяват в YouTube и да засилят допълнително интереса към страната ни. "И в момента клипове, заснети от корейски младежи в София, са преглеждани десетки хиляди пъти в мрежата", подчерта посланикът на Република Корея.
Потенциалът за развитие на София и Пловдив в рамките на българската инициатива "Дестинация Балкани" бе обсъден между министъра на туризма Мирослав Боршош и колегите му в туризма и транспорта от Черна гора - Симонида Кордич и Мая Вукичевич. В разговорите..
Все по-голям е интересът към експозициите и събитията на Регионалния исторически музей в Русе. За отминалите 12 месеца през музейните пространства са преминали 95 966 човека, което е с 5 209 души повече в сравнение с 2023 г. – съобщава на официалната..
Чиста природа, домашен уют, вкусни гозби и снежни емоции - Момчиловци е рай за любителите на селския туризъм. В разгара на туристическия сезон къщите за гости и заведенията в родопското село работят на пълни обороти. Разположеният..
Потенциалът за развитие на София и Пловдив в рамките на българската инициатива "Дестинация Балкани" бе обсъден между министъра на туризма Мирослав Боршош..