"България има изключителен потенциал да привлича туристи от далекоизточните пазари. Не само в София, но и в по-малко населените места". Това заяви Джонгин Бе, посланик на Република Корея в България, на среща с министъра на туризма Зарица Динкова. На срещата стана ясно, че в момента се работи за популяризирането на страната ни като дестинация за специализиран туризъм – приключенски, планински, балнео, СПА, културен, исторически, винен. Подготвят се силни рекламни кампании, които да утвърждават България като достъпна и предпочитана туристическа дестинация.
“България се променя изключително бързо. Културният ви туризъм, празникът на розата биха били чудесен начин да разкажете на света за вашата страна”, заяви посланик Джонгин Бе. По думите му, сред потенциалните възможности за промотиране на България на далекоизточните пазари е заснемането на корейски филми и продукции у нас, както и различни видеа, които да се разпространяват в YouTube и да засилят допълнително интереса към страната ни. "И в момента клипове, заснети от корейски младежи в София, са преглеждани десетки хиляди пъти в мрежата", подчерта посланикът на Република Корея.
През миналото лято Бургас и околните курортни селища са посрещнали към 600 хиляди български и чужди туристи, което е с 21% повече спрямо 2023-та. Напоследък обаче черноморският ни град се развива и като културен хъб, привличайки все повече посетители с..
През зимата Котел привлича туристи с културни маршрути, заскрежени пейзажи и възможност за ски сред гънките на Стара планина. На около 4 км от центъра на възрожденския град в местността "Трите вятъра" бе изграден ски комплекс. Пистата за..
Свети Валентин е най-дългоочакваният празник от влюбените, а ние, българите, имаме едно особено предимство – можем да го съчетаем с Трифон Зарезан, празникът на виното. И където има вино, там има и любов. Тази прекрасна симбиоза се усеща особено силно в..
През миналото лято Бургас и околните курортни селища са посрещнали към 600 хиляди български и чужди туристи, което е с 21% повече спрямо 2023-та...