Творческият тандем Георги Богданов и Борис Мисирков, които са знакови имена на съвременната художествена сцена, отправя поредното предизвикателство към българската публика. В изложбата "Колите, с които нахлухме в капитализма" те използват нестандартен визуален език, за да изследват феномена на соц автомобилите, както и техните притежатели в наши дни. Вернисажът се състоя преди дни в Националната галерия в София, заедно с прожекция на едноименния им документален филм.
До края на ноември посетителите могат да разгледат експозицията, в която минало и настояще се преплитат, допълват и противопоставят чрез пъстра палитра от образи на персонажи, обединени от една обща страст – старите возила от времето на социализма.
Феноменът на соц автомобилите в миналото и настоящето е представен в пет тематични раздела, включващи холограми, макети, пана, инсталации от фотографии от Инстаграм, както и портрети на наши съвременници – горди собственици на соц возило.
Снимки: Facebook/NationalGalleryBulgaria
VFU (Visionary Font Ultra) – това е наименованието на шрифт, с който третокурсникът от Варненския свободен университет, Володимир Федотов се представя на Международното триенале на типография в Полша. "За създаването на един шрифт е нужно..
За чудесата в живота, за способността ни да следваме пътя и да не предаваме вярата си е новият български филм "Не затваряй очи", който тръгва по кината в страната на 31 януари. Разказана накратко, историята е следната: един свещеник – отец Павел,..
Късометражният филм "Човекът, който не можеше повече да мълчи" – копродукция между Хърватия, Франция, България и Словения, и "Стажантът" с участието на актрисата Мария Бакалова са продукциите с българско участие, включени в надпреварата за..
Един млад български творец решава по собствено желание да напусне този свят в средата на миналия век, за да съхрани нетленността в себе си, макар..
Музикални, кулинарни, фолклорни… наситена е събитийната програма в България, дотолкова, че експертите вече говорят как застрашително нарастващият брой..