Творческият тандем Георги Богданов и Борис Мисирков, които са знакови имена на съвременната художествена сцена, отправя поредното предизвикателство към българската публика. В изложбата "Колите, с които нахлухме в капитализма" те използват нестандартен визуален език, за да изследват феномена на соц автомобилите, както и техните притежатели в наши дни. Вернисажът се състоя преди дни в Националната галерия в София, заедно с прожекция на едноименния им документален филм.
До края на ноември посетителите могат да разгледат експозицията, в която минало и настояще се преплитат, допълват и противопоставят чрез пъстра палитра от образи на персонажи, обединени от една обща страст – старите возила от времето на социализма.
Феноменът на соц автомобилите в миналото и настоящето е представен в пет тематични раздела, включващи холограми, макети, пана, инсталации от фотографии от Инстаграм, както и портрети на наши съвременници – горди собственици на соц возило.
Снимки: Facebook/NationalGalleryBulgaria
История като на кино – казваме си често, когато ни разкажат невероятен сюжет или дочуем такъв от съседна маса в някое кафене. Но именно киното сякаш помага на днешния дигитално зависим човек, за когото вълшебните светове от хартиените книги са..
След успеха на фестивала "Ние сме децата на реката" през септември, гражданска фондация отново си партнира с пловдивския район "Централен". Този път поводът е специална изложба, която показва детски рисунки, вдъхновени от природата. Пловдивчани и..
В Централното фоайе на Ректората на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ беше открита фотоизложбата „По следите на Михайло Парашчук“, посветена на творчеството на украинския скулптор и неговия принос към българската архитектура...
История като на кино – казваме си често, когато ни разкажат невероятен сюжет или дочуем такъв от съседна маса в някое кафене. Но именно киното сякаш..
След успеха на фестивала "Ние сме децата на реката" през септември, гражданска фондация отново си партнира с пловдивския район "Централен". Този път..