Нараства песимизмът на потребителите през април. Доверието е намаляло с 4.9 пункта от началото на годината, сочи изследване на Националния статистически институт. Българите посочват, че през последните 12 месеца има покачване на потребителските цени, което засилва инфлационните очаквания за следващите 12 месеца.
Стопанската ситуация в страната се оценява като неблагоприятна за спестяване. Негативна е и нагласата за правене на разходи за покупка на предмети за дълготрайна употреба, за “покупка или построяване на жилище“ и за “подобрения в дома“ през следващата една година.
По-умерени са оценките за безработицата, където повечето от потребителите не очакват рязко нарастване.
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните..
Всичко започва в една мартенска вечер през 2007 г. по идея на WWF – 2 милиона човека и 2 хиляди компании в Сидни (Австралия)изгасят осветлението си за..
Българската образователна система и Законът за предучилищното и училищното образование нямат т.нар. езикова интеграция, призна министърът на..