Безплатната платформа, създадена в помощ на туристическия бизнес у нас, стартира през юни. Създадена по инициатива на голяма търговска верига, зад идеята стоят Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) и представители на туристическия бизнес в цялата страна.
Над 450 частни предприемачи са представили възможностите за настаняване в хотели и къщи за гости, представени са и много ресторанти. Туристите имат възможност да резервират почивка в даден хотел, като може да заплатят още по време на резервацията или на място.
Такси и комисионни за направените резервации няма да се заплащат. Родните хотелиери и ресторантьори не дължат комисиони когато публикуват своите оферти, стига да са поели ангажимент да спазват стандартите за безопасност в обектите си и да предлагат меню, основано на българската традиционна кухня в своите заведения.
Нещо повече – рецептите трябва да отговарят на предпочитанията на българските туристи, търсещи качествена и чиста храна, произведена в български ферми и градини.
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..