"Още от 2016 година първия договор имаме, че трябва да се работи на километър, когато влезе системата "Индра". Общината не изпълни това нещо, усвоиха се 25 милиона при предишния кмет и в момента другите две дружества са декапитализирани и са пред фалит. Общината не можа да намери начин как да се прехвърлят линиите от болното на здравото място и аз съм най-потърпевшия от всички колеги това, защото и по двата договора карам над 50% от линиите и имам 96% изпълнение", подчерта Ангелов.
Ангелов посочи, че двете фирми, които не си изпълняват договорите са "Автотранс Чолаков" и "Хеброс бус". Той допълни, че е можело договорите на тези две фирми да се прехвърлят на този, който изпълнява и да не се стига до сегашната ситуация.
По думите на Петко Ангелов на "Автотранс Чолаков" миналия месец са върнати линии. "Заради него прекратяват договора и му връщат линиите", категоричен бе бизнесменът.
"С никой не си говоря, с всички съм изпокаран. Ние нямаме бизнесотношения защото общината си плаща на всяка фирма", заяви той и допълни, че консорциумът сам е паднал.
Според него когато дойдат избори, всички се упражняват върху градския транспорт на Пловдив. "Това е най-тежката работа, която има в момента и постоянно има недоволни граждани – един път им е студено, друг път - топло, не можем да угодим на всички", обясни превозвачът.
По думите му, когато не се изпълняват линиите от двете фирми, е трябвало общината да предприеме нещо. "Чакаме шеста година да влезе "Екобус", ами той да вземе линиите. Призовавам "Екобус да си вземат 200 линии", коментира Ангелов и допълни, че фирмата му няма достатъчно капацитет да кандидатства за всички линии.
"При тази система, ситуацията, при която договорите се бутат ей така, който има желание да даде 20 милиона евро и да кара по всичките линии, ами нека тяхното дружество да го направи. Това са проблеми на общината, не мои. 100 рейса са ми на пазара и излизат, и аз не съм сигурен дали утре ще взема линия. Накрая кметът решава", ядосано заяви превозвачът.
Той е категоричен, че ще си търси правата в съда, но изчаква да приключи прякото договаряне. И добави, че ще съди Веселин Дошков и Димитър Чолаков за пропуснати ползи. "От общината какви претенции да имам? То си излиза, че те не изпълняват. Тези догвори трябваше да бъдат прекратени или да се плаща на километър още преди години", повтори отново Ангелов.
По темата с нередовните маршрутки по линия №5 до село Труд превозвачът заяви, че и там кара на временен договор. "Ами да мине село Труд в регулацията на община Пловдив, за да се кара дотам", коментира той.
Според него до упреците към него се е стигнало заради предизборни изявления на кмета на Труд.
"Не съм длъжен като имам по разписание една маршрутка, да давам пет маршрутки. Когато си плащат и имам одобрена схема от общината има възможност. Но не може незаконно да им се пускат маршрутки. Както и линия №1 да ходи до село Труд, ами да намерят кой да плаща", възмути се бизнесменът.
Чуйте повече в звуковия файл!
Няма задържани служители, няма обвинения срещу наши колеги, а взаимодействието ни с полицията беше напълно нормално и коректно. Това написа в изявлението си Васил Боснешки, управител на "Некст Логистик", част от ПИМК Холдинг. Позицията му е по повод снощната акция на полицията в офиса на компанията в Пловдив и медийни публикации, че той самият е..
Представителите на транспортния бранш в България обявяват национална протестна готовност. Недоволството им е заради планираното увеличение на тол таксите, което определят като "несправедлива и необоснована мярка". Те се мотивират с това, че тол системата не работи, със зле поддържана и липсваща инфраструктура, неефективна събираемост и..
„ Вярвам в една точка на замръзване на този конфликт в Близкия изток “ – заяви в интервю за Радио Пловдив арабистът проф. Владимир Чуков. „ Много ми се иска, това, което Тръмп обеща по време на предизборната си кампания, да го направи. Украйна ще реши за един ден. Близкия изток – още преди да встъпи в длъжност... Това няма как да се реши..
Общо 74% от младите хора в България обмислят повече или по-малко сериозно идеята за емиграция в чужбина. Това сочат данните от изследване на младежта в Югоизточна Европа на Фондация "Фридрих Еберт", представено в София от директора на организацията Жак Папаро, Борис Попиванов, научен ръководител на проекта. Първан Симеонов, Лилия Еленкова, Юлиана..
Най-вероятно бюджетът ще бъде гласуван, тъй като той винаги може да се актуализира. Това заяви в програма "Точно днес" на Радио Пловдив политологът доц. Иван Начев. Той посочи, че така от една страна ще се удовлетворят исканията на подкрепящите това правителство, а от друга във времето ще се потърси начин да се удовлетворят другите искания на..