Това коментира Трендафил Маринов от Съюза на автоинструкторите по повод промените в наредбата за придобиване на свидетелство за правоспособност. С тях се ограничава броят на явяването на шофьорски изпити – до 4 пъти в рамките на половин година.
Това е и единственото изменение, което Маринов отчита като стъпка в правилната посока. Не разбира обаче на каква база е решено какъв да бъде броят на явявания и в какъв период.
„Това е една хубава промяна, но защо 4 пъти за 6 месеца, защо не е 3 пъти за 3 месеца. Няма мотив защо точно тези числа са използвани.
Аз мисля, че 4 опита е достатъчно. Като възможност не е никак малко, но тук пак се връщаме към квалификацията на инструктора.
В наредбата трябваше да бъде променено изискването за квалификацията им. Не може с едногодишно фиктивно обучение да станеш инструктор.
Трябва да има завършена необходимата педагогика, начин на преподаване. Необходима е нова учебна документация. Нашата документация е от 1999 г., но ще имаме GPS“, каза Маринов.
Той обясни, че не вижда как тези промени биха подобрили пътната безопасност. Според него увеличаване времето, в което се пазят записите от изпита по кормуване, от 3 месеца на 2 години също няма смисъл. Причината е, че в Автомобилна администрация няма достатъчно кадри.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..