Защо отново говорим за висока скорост, която води толкова бързо до трагичната загуба на човешки живот?
Има ли противодействие срещу видеоклиповете в социалните мрежи, които създават един нов, различен начин на подражание и развиват не отговорност зад волана, а прескачането на ограничения?
От години насам се говори по тази тема, но действия няма, както и няма превенция. Трагичната злополука е факт, напрупан от множество грешки през годините. Високата скорост – това е фаталната причина. Защо са го сторили – можем просто да гадаем, но то е и липса на уважение към самото шофиране. Младите шофьори просто нямат опит и умения, което съчетано с тази висока скорост и неоправдано самочувствие, дава тъжния резултат – коментира пред Радио Пловдив известният автомобилен състезател от близкото минало Христо Стоилов.
По думите му, днес има много да се работи по възпитанието на младите шофьори. Преди 40 г. имаше много по-строго и задълбочено обучение на шофьорските курсове, на много по-високо ниво, спомня си Христо Стоилов.
Сегашните силно съкратени часове на обучението са крайно недостатъчни, убеден е опитният автомобилен състезател, участвал много авторалита.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..