Съветниците приеха и основните приоритети в годишната програма за развитието на туризма през тази година. Предвижда се редизайн, актуализация и оптимизиране на функционалността на официалния туристически портал visitplovdiv.com в две езикови версии, както и реклама в различни електронни медии, социални мрежи и чрез печатни материали. Основната цел е да се повиши туристическият поток, а също и ръст на посещенията в музеите, галериите и обектите на Институт „Старинен Пловдив“. Паралелно с това ще се работи и за повишаване на качеството на предлагание туристически услуги и на разпознаваемостта и привлекателността на бранд Пловдив.
От ПП-ДБ попитаха защо няма реклама на пловдивския туристически продукт на сайта на Летище Пловдив. Заместник-кметът по култура, археология и туризъм Пламен Панов каза в зала, че по негова инициатива средствата, които се отделят за фонда за развитие на Летище Пловдив, са изкарани от перо култура.
Летище Пловдив е държавно, то се управлява от няколко общини, а Община Пловдив прави вноска в този фонд. Не може да очаквате от средствата за туризъм да се отделят пари за реклама на летището, каза Пламен Панов.
По думите му, тук трябва да играе принципът "морковът и тоягата". Тоест, колко от тези 200 000 пътници, които пристигат на Летище Пловдив, после идват в града, обясни още Панов. Той припомни, че от 1 април Община Пловдив има дирекция "Туризъм", а основната цел е да се развива туристическият бранш. И увери, че се работи активно Пловдив да се превърне в интересно туристическо преживяване за посетителите, включително и с дигитални игри в музеите.
Димитър Колев от ГЕРБ заяви, че предвиденото повишение на контрола върху местата за настаняване и решаване на проблемите с нелегалните структури, ще увеличи приходите от туристическия данък, който се плаща в града.
Слави Георгиев от ГЕРБ каза, че отчетът за туризма е добър, защото има развитие в тази област. Но има и още какво да се подобрява. Ако има какво да развиваме тепърва, това е пловдивският дух, каза Георгиев и допълни, че трябва да се мисли какво предлага Пловдив. Според него Летище Пловдив целево се задържа в това положение, за да не е конкуренция на софийското.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..