На 14 септемви, сряда, по Радио Пловдив, се проведе платен диспут от предизборната кампания за изборите за 48 НС на 02 октомври 2022 г.
Тъй като заявка за участие беше подадена само от една от партиите, регистрирала кандидатска листа за парламентарния вот, диспутът се проведе под формата на интервю.
По темата „Социална политика и доходи. Прозрачно разпределение на обществения ресурс. Здравеопазване и образование. Регионална политика, свързана с Пловдив“ говори Манол Манолов, втори в листа на ИТН в 16 МИР - Пловдив град.
До днес избирателите с трайни увреждания могат да подадат заявление за гласуване с подвижна избирателна кутия. Това се отнася за избиратели, които не са подали заявление до 18 март. Те могат да заявят гласуване в подвижна урна, при условие че в населеното място, където ще гласуват, е назначена подвижна СИК.
Между 40 и 42% избирателна активност в Пловдив-град прогнозира социологическата агенция "Неохрон" в оповестено днес проучване на нагласите на пловдивчани. Интервюирани са 655 пълнолетни граждани между 26 и 29 септември чрез телефонни интервюта с полустандартизиран въпросник. Извадката е представителна за пълнолетното население на града, като..
Ниска степен на предвидимост по отношение на изборите в неделя показва моментната снимка – няколко дни преди вота. Известно е, че в следващите дни тепърва ще решат стотици хиляди гласоподаватели. Очаква се в изборите да участват около и под 2.6 милиона души (около 39% от официалния списък, като почти пренебрежима част от тях се очаква да..
Между шест и осем партии биха влезли в 48-ото Народно събрание, ако изборите са днес. Това показва национално представително проучване за електоралните нагласи, проведено от агенция „Тренд“. Изследването, по поръчка на в-к „24 часа“, е реализирано в периода между 21 и 27 септември 2022 г. чрез пряко полустандартизирано интервю „лице в лице” с таблет..
Денят, който поставя финал на предизборната кампания, формулира горещите теми на времето около изборните нагласи, състоянието на обществената среда и прогнозите за съдбата на политическите партии, предопределена от мъдростта и емоциите на избирателите. Последните анализи на Социологическа агенция „Алфа Рисърч“ коментираме с Геновева Петрова...