По думите му, пловдивските транспортни фирми могат да кандидатстват по тази форма. Така парите за тях няма да тежат само на градската хазна. Проблемът обаче е в лошата комуникация от страна на общината, коментира Иван Тотев.
"Темата не е нова за Пловдив, тя се повтаря постоянно, но проблемът е в доста лошата комуникация с общината. Създава се едно усещане, че се действа на пожар, със спешни мерки. Има възможност превозвачите да получат средства от държавата, вместо от общинската хазна. Това стана възможно след актуализацията на държавния бюджет в последните дни на този парламент. Важно е на днешната общинска сесия кметът на Пловдив да бъде убедителен за да се прецени необходимата сума, която ще се даде за обслужващите градския транспорт. Тя няма да бъде поравно за всички, всяка фирма ще получи индивидуален дял от гласуваните пари след анализ на дейността."
На общинската сесия днес съветниците на Пловдив ще гласуват допълнителни 3 милиона лева субсидия за 3-те фирми превозвачи в града. Миналия четвъртък кметът Здравко Димитров се срещна с тях и обеща да бъдат подпомогнати, за да не стачкуват.
От актуализирания държавен бюджет Община Пловдив ще получи допълнителни 2 милиона и 200 хиляди лева чрез изразвнителната субсидия, заяви още Иван Тотев.
До получаването на допълнителните средства се стигна, след като в актуализацията на бюджте бяха включени не само средства за подкрепа на медици и бизнеса, но и на общините. Текстовете бяха предложени от ГЕРБ и в частност от Иван Тотев,
„Това също е една допълнителна подкрепа за Община Пловдив. По време на разискването получих подкрепа и помощ от пловдивския народен представител от „Изправи се БГ! Ние идваме“ Мария Капон. Но е факт – Пловдив ще получи допълнителни 2 милиона и 200 хиляди лева. Средствата ще се получат с общата изравнителна субсидия“, каза пред Радио Пловдив Иван Тотев.
Той обясни, че средствата могат да бъдат използвани според нуждите на града, предвид ковид ситуацията.
Цялото интервю с Иван Тотев можете да чуете в звуковия файл.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..