Бранд журналистиката като „спасителен пояс“ за падащите приходи на медиите и нейното практическо приложение у нас ще бъде акцент на предстоящата конференция по тази тема този петък в Пловдив.
Създава ли обаче конфликт тази пресечна точка, тъй като медиите са призвани да служат на обществения интерес ?
Не, или поне професионалистите не го допускат, казва Евелина Андреева. По думите и, „корпоративният PR“ няма нищо общо с реалната журналистика.
При бранд журналистиката се разказва в увлекателен стил за определена марка, а не се рекламира даден продукт. Пише се това което без съмнение е интересно и любопитно за обществеността.
В този смисъл, разликата между нея и грубия PR се състои в това, че бранд журналистиката разказва увлекателни истории и това се знае от професионалните журналисти, казва Евелина Андреева.
Хирурзите от общинската болница „Св. Пантелеймон в Пловдив“ в продължение на цял месец ще извършват безплатни прегледи на пациенти със съмнения за различните видове хернии. Това съобщи в програма "Точно днес" д-р Емил Райчинов от болницата. Той припомни, че заболяваванията от херния на предната коремна стена е най-честото заболяне в..
Младите хора не са политически апатични. Според проучване на предишните парламентарни избори са гласували 45% от младежите в България. Това е доста повече от средното ниво на гласуване, което означава, че има надежда идващото поколение да е граждански и политически активно. Това коментира Александра Гайтанджиева от "Лигата на младите..
Новият председател на Българския лекарски съюз (БЛС) д-р Николай Брънзалов представя днес приоритетите за 3-годишния мандат на избраното ново ръководство. След като получи гласовете на 252-ма от делегатите на събора на съсловната организация в Пловдив, той обеща да продължи политиката на БЛС от последните 6 години. Съзнавам каква голяма..
Какъв летен туристически сезон изпращаме и колко гости от България и чужбина посрещнахме? Питаме в програма "Ден след ден" - проф. Румен Драганов от Института за анализи и оценки в туризма. В Световния ден на туризма, 27 септември, Драганов подчерта, че изпращаме много добър сезон, може би, това е най-добрият сезон за последните няколко години...
Скопие създаваше псевдопроблеми негативен отенък, които да отвличат вниманието от истинските проблеми пред членството в ЕС. Тъкъв беше и измисленият проблем с непоставянето на знамето им при неофициалната среща на президентните на двете страни. Целта на този маньовър беше да се покаже, че България е страната, която саботира диалога и пречи на..