От днес влизат в сила промените в Наредбата за реда за спиране, престой и паркиране на автомобили в Пловдив, приети от Общинския съвет.
Въвежда се глоба в размер на 50 лева, ако шофьор е паркирал автомобила си на тротоар, в зелени площи, на автобусна спирка, таксиметрова стоянка, велоалея, пред входа на музей, театър или галерия и дори пред контейнер за смет.
Собствениците на автомобили, които имат адресна регистрация в определените пешеходни зони, вече ще имат право да паркират там при условията, важащи за Синя и Зелена зона. Това става след подадено заявление, получено одобрение и платена годишна такса за преференциално паркиране. При заявление за улици от първостепенно значение комисията има право да откаже местодомуване, гласи нов текст в наредбата.
Въвежда се и нов режим за влизане с автомобили в Стария град от днес. Живеещите в архитектурния комплекс ще имат специален достъп за колите си, чиито номера ще се разпознават от електронна бариера, която ще се вдига автоматично. Това ще важи и за преподавателите в АМТИИ и в Биологичния факултет на ПУ „П. Хилендарски“. Студентите обаче няма да могат да паркират по улиците на Стария Пловдив.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..