Какъв е вкусът на успеха зад граница, след като е белязан от българските традиции? Как американците могат да използват нашенското кисело мляко като мощно оръжие в битката с наднорменото тегло? Трудно ли е за един българин да успее на пазара в САЩ?
Отговорите идват от Атанас Вълев – пловдивчанин от Америка. По професия – агроном, с душа на артист и музикант, а в крайна сметка – успешен бизнесмен. Той създава българското кисело мляко с марка „Тримона“ в Ню Йорк и още през 2014-та печели първото признание в конкурса „Произведено в Америка“. Наскоро продуктът беше избран за фаворит сред новите млечни продукти там.
Вкусът на млякото „Тримона“ е точно този автентичния на старобългарското. Нищо не е отнето и нищо не е прибавено. Прави се от мляко от американски крави , отглеждани в планински район, който прилича на Родопите и специфичните щамове на бактерията Лактобацилус булгарикус.
Трайността на продукта, набиращ популярсност сред американците е 11 седмици, 77 дни или по малко от три месеца. Постига се с изключително добра санитарна дисциплина и филтрационни системи.
В опаковката е изполвана възможно най-малко пластмаса, кофичката е обвита в картон и оцветена в стилизирани цветове, характерни за фолклорните мотиви от троянската керамика, има и рецепти.
Опитваме се да налагаме нашия продукт като нова категория български кисели млека и сега са само две на американския пазар, уточни Вълев. На този етап се предлага за продажба в специализирани магазини за здравословно хранене.
Кметът на пазарджишкото село Ивайло купи носилка за трудноподвижни хора с пари от спечелена награда. С проект за частна неотложна медицинска помощ Цвятко Луджев, който е парамедик, е спечелил второ място в конкуренция с 40 участници в академията BASE, организирана от община Пазарджик . Наградата си от 2000 лв. е инвестирал в медицинско..
На срещата на върха на Европейския съюз (ЕС) в Брюксел вероятно ще бъдат взети решения, свързани с увеличаване на бюджетите за отбрана на страните-членки и отпадане на процента за отбрана от брутния вътрешен продукт, като този процент да не бъде включван в бюджетния дефицит. Това заяви политологът и университетски преподавател доц. Милен Любенов..
Информационна среща в рамките на европейския проект DETOUR се провежда днес в Пловдив, в Дома на културата "Борис Христов". Проектът е финансиран по програма COSME на Европейския съюз и се изпълнява в четири държави – България, Италия, Турция и Гърция. Фокусът за България е развитието и популяризирането на туристически услуги по..
Програмата за саниране с 20 % самоучастие ще се реализира с пари от държавата, а не от Плана за възстановяване и устойчивост. Имаме възражения по моделите, по които се санират сгради в България. Една от основните критики е, че с парите на всички се облагодетелстват малка част от хората, посочи Йордан Николов от Българската асоциация за изолации в..
Призиви за развиване на българската отбранителна промишленост като част от европейската дойдоха от правителството и след вчерашното заседание на Съвета по сигурността при премиера, Росен Желязков също предложи и призова да бъдат развити иновативният потенциал и способности на българската отбранителна промишленост. Според Тодор Воденов - председател..
Пловдивчанинът Наско Вълев, който от 24 години живее в Съединените щати, стигна до финала на конкурса "Произведено в Америка" с българско кисело мляко "TRIMONA", което той произвежда там. Така американците научават за уникалното българско кисело мляко, което никой не може да ни отнеме - казва с гордост Наско Вълев. Със същата гордост, с която..