Напълно реновираният тунел на детската железница на Младежкия хълм в Пловдив бе открит тържествено днес. Промяната е вдъхновена от инициативата „Добротворстваме заедно“.
Над 50 деца, които присъстваха на откриването, приеха с ентусиазъм възможността да се повозят с железницата през обновеното съоръжение.
Детската железница "Знаме на мира" е създадена през 1979 г., като тук са пренесени релси от теснолинейката Рилски манастир – Кочериново, разказа ръководителят на участъка Рангел Чувалски. Работила е до 1999 г., когато е спряна и отново е пусната за движение през 2007 г.
Детското влакче прави по 6 курса на ден, като желаещи да се возят - малки и големи, никога не липсват. За безопасността на композицията, локомотива, железния път и тунела се грижат бивши железничари, правят се и ежедневни проверки.
Детската железница работи всеки ден от сряда до неделя включително, като почива в понеделник и вторник. Лятното работно време започва в 10,30 и приключва в 17,30 часа. При много желаещи има възможност и за извънредни курсове.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..