З милиона лева на ден или близо 1 милиард лева годишно е печалбата, която се реализира на монополизирания български пазар на горива у нас.
Въпреки докладите от проверки на КЗК у нас, картелът си работи и ежедневно ощетява както джоба на малкия потребител- собственик на автомобил, така и големите фирми, икономиката като цяло и хазната.
За никого не е тайна, че страната ни се преминава транзит от превозвачите, които зареждат колкото да пресекат територията, защото и на входа,и на изхода, в съседните страни горивото от години е на по- ниски цени.
Според Светозар Гледачев държавата или местните власти трябва да намерят начин да стимулират появата на търговци, които имат ресурс да се противопоставят на статуквото и да го пробият.
Финасисът прогнозира, че петролът ще държи ниски нива още дълго време, постепенно, видно и от световните тенденции на автомобилостроенето, ще слезе от първото място като гориво, но дотогава нещо в у нас трябва да се размърда и да спре ограбването от "несъществуващия картел"
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..