Христина Славова, БРТК:
За догодина трябва да се мисли как ще се ограничи сивия сектор и повече реклама на страната ни
публикувано на 07.11.24 в 16:31
Интервю на Калина Енчева с Христина Славовоа, БРТК 1 част
Очакванията за ръст на немските туристи по Южното Черноморие това лято не са се оправдали, но ръст са отбелязали пазари като Великобритания и Скандинавия. Това съобщи в студиото на БНР-Бургас Христина Славова от Бургаската регионалната туристическа камара. Военният конфликт в Израел не се е отразил съществено на българския туризъм, каза още тя:
"По отношение на Израел ние очаквахме доста повече да повлияе конфликта. По време на сезона имаше доста предизвикателства. Редица компании канселираха полети, но израелските авиолинии, както и част от нашите също летяха. Това бе причина израелските туристи да задържат стабилен прираст", посочи Славова.
Запазиха се нивата от миналата година, но и все още сме много далеч от най-добрата за българския туризъм 2019 година, добави Славова и посочи, че е необходима по-дългосрочна стратегия за сектора. Тя от своя страна е свързана с решаване на наболелите проблеми пред бранша свързани с кадрите и сивия сектор. Според нея ако се вземат мерки и правилните решения, свързани с тези проблеми ще имаме един добър продукт, респективно добър сезон. Трябва да се мисли за повече реклама на страната ни и удължаването на сезона, допълни от Славова.
Още от БНР уеб