National Geographic ще представя България като атрактивна дестинация
публикувано на 05.11.24 в 19:15
В рамките на участието на България на световното туристическо изложение World Travel Market в Лондон Министерството на туризма и National Geographic обявиха съвместна рекламна кампания с цел да представят страната ни като атрактивна дестинация за винен, гастрономически и MICE туризъм.
Екип на National Geographic Creativeworks ще посети България, за да заснеме вдъхновяващи рекламни видеоклипове, които ще бъдат излъчвани по National Geographic и 24 Kitchen в Европа. Рекламните клипове ще стартират на пет ключови пазара - Великобритания, Германия, Испания, Полша и Франция, като допълнително съдържание ще се излъчва в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия.
Екип на National Geographic Creativeworks ще посети България, за да заснеме вдъхновяващи рекламни видеоклипове, които ще бъдат излъчвани по National Geographic и 24 Kitchen в Европа. Рекламните клипове ще стартират на пет ключови пазара - Великобритания, Германия, Испания, Полша и Франция, като допълнително съдържание ще се излъчва в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия.
"Целта е да вдъхновим чуждестранните туристи да открият уникалната култура, природни дадености и изискани гастрономически изживявания, които България може да предложи", посочват от Министерството на туризма.
На изложението 27 фирми, сдружения и общини представят България като целогодишна туристическа дестинация.Още от БНР уеб