В предаването за туризъм „Виа Понтика“ коментираме със специалисти и представители на бранша проблемите в сектора и възможните им решения; задаваме въпроси и търсим отговори; представяме проекти и дестинации, които популяризират възможностите за..
В предаването за туризъм „Виа Понтика“ коментираме със специалисти и представители на бранша проблемите в сектора и възможните им решения; задаваме въпроси и търсим отговори; представяме проекти и дестинации, които популяризират възможностите за..
В предаването за туризъм по БНР Бургас „Виа Понтика“, днес Ви разказваме: - Радослав Свирецов - младият бургаски фотограф, който откри изложба в Морското казино в Бургас, тя е озаглавена "Въздух и земя". Петя Янакиева ни среща с него, темата е..
Идеята за развитие на климатолечението в Странджа, за която не веднъж сме ви разказвали в ефира на БНР-Бургас, стигна до най-високата трибуна в държавата-парламента. Представители на Българската асоциация за климатолечение и здравен туризъм се срещнаха с..
През последните три години румънските туристи са част от основния туристопоток през лятото за страната ни. Освен северните ни курорти, все по-предпочитани за тях стават и тези тези на юг. Това посочват експерти в бранша. От началото на годината до..
С няколко атрактивни предложения се включваме в днешното издание на предаването „Виа понтика“. В минутите за туризъм ще ви поканим на „птиценаблюдение“. Така би звучала побългарено думата „бърдуочинг“, може би. Ще ви разкажем за тундровия лебед, който..
Една приятна разходка и една бъдеща инициатива представяме днес в минутите за туризъм. Екопътека в сливенското село Бяла се превръща в атракция за туристи. В Созопол пък планират да създадат подводни експозиции и турове под вода. И още – расте..
Предаването за туризъм „Виа понтика“ може да слушате всеки четвъртък от 11 до 12 часа. В него коментираме със специалисти и представители на бранша проблемите в сектора и възможните им решения; задаваме въпроси и търсим отговори; представяме проекти..
Макар и малко закъсняла , тази идея за създаването и популяризирането на марка – „Черноморска кухня“ превъзмогна много от международните и геополитически отношения, и чрез „народната дипломация“ обедини страните от Черноморския басейн за каузата – да..
Това са едни от най-важните и неотложни за туризма ни въпроси,но и решения, които да създадат реална и професионална почва, върху която да се базира ясна визия , стратегия и път по който да се надгражда и развива българският национален туризъм,..