Новата кампания за безопасно шофиране разчита на 7 милиона пакетчета захар, върху които до истински рисунки на деца, са изписани различни послания - общо 18 на брой. Целта е, когато сутрин пият кафето си, шофьорите да обърнат внимание на безопасността на пътя - обясни Владимир Тодоров от Българската асоциацията на пострадалите при катастрофи.
Благодарение и на подобни инициативи, жертвите на пътя от началото на годината са по-малко - заяви началникът на отдел "Пътна полиция" към СДВР комисар Тенчо Тенев. От началото на 2016-а до днес жертвите са 13, със седем по-малко от същия период на миналата година. Ранените съответно са 303-ма или със 27 души по-малко.
С подробностите ще ни запознае Красимир Мартинов - чуйте неговия репортаж.