Националната агенция по приходите пуска нова електронна услуга за фирмите, която дава достъп до обобщените справки за осигурителните декларации на всяко, осигурявано от работодателя лице.
С електронната услуга фирмите ще имат и възможността да получават информация за декларираните задължения за осигуровки, съобщават от приходната агенция, което е от особена полза за компаниите, които имат клонова структура, тъй като ще получават информацията и за своите клонове.
Новата услуга е създадена по искане на бизнеса и ще може да се използва както с електронен подпис, така и с персонален индификационен код. До нея ще имат достъп всички осигурители, които имат права да ползват данъчно-осигурителна информация, уточняват от НАП.
В момента агенцията предлага над 50 електронни услуги, които могат да се ползват свободно с електронен подпис или персонален идентификационен код.
Същевременно от агенцията съобщават, че на 20 декември достъпът до електронните услуги на НАП ще бъде ограничен заради работа по подобряване на софтуера.
Клиентите да изискват касови бележки при покупки в търговски обекти, апелират от НАП. Общо 327 проверки в магазини, складове, хранителни и питейни заведения в района на Силистра, Дулово и Тутракан са извършени от началото на годината от силистренския офис..