От 20 октомври 2014 г. ЧЕЗ организира приемни в 14 населени места в Западна България. Целта на инициативата е да се подобри диалога с битовите и бизнес клиентите на компанията. По време на срещите потребителите ще имат възможност да представят конкретни казуси и да зададат въпроси към мениджъри на компанията.
„Поддържането на активна комуникация с клиентите е основен приоритет в работата на компания със сериозен обществен ангажимент, каквато е ЧЕЗ. Ролята ни на доставчик на жизненоважни услуги изисква постоянно търсене на диалог с потребителите и с местните власти с цел разрешаване на евентуални затруднения и подобряване на качеството на предлаганите услуги. Всеки наш клиент може да разчита, че ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание“, твърди Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Приемните се извършват по обща инициатива на ЧЕЗ и общинските власти на 14-те населени места – Благоевград, Перник, Дупница, Кюстендил, Разлог, Сандански, Ботевград, Бяла Слатина, Видин, Враца, Ловеч, Монтана, Плевен и Тетевен. По време на срещите потребителите ще могат да представят конкретни казуси и да зададат своите въпроси на регионалните ръководители от четирите основни направления в „ЧЕЗ Разпределение България“ АД – „Експлоатация и поддържане“, „Развитие на мрежата“, „Реализация на инвестициите“ и „Мерене и управление на данните“. В инициативата ще се включат и представители на „ЧЕЗ Електро България“ АД и дирекция „Обслужване на клиенти“ в „ЧЕЗ България“ ЕАД.
Всеки клиент ще получи индивидуален отговор след подробно разглеждане на представения от него случай, обещават от компанията.
Студио на Радио Стара Загора
Телефон на слушателя
тел. 042 616440
Email: efir@radio-sz.net
Нюзрум на Радио Стара Загора
тел./факс 042 604227
Email: rsz@radio-sz.net
Рекламен отдел
тел. 042 616431, 042 616432
Email: reklama@radio-sz.net