Колкото по-дълго държим компанията, ако мога така да се изразя, във въздуха, без решение каква ще й е съдбата, толкова по-лошо за нея, защото те на практика не могат да сключват дългосрочни договори, споразумения, тъй като всеки един потенциален клиент на компанията иска някаква сигурност да има, чакайки постоянно да стане приватизация, лишава от възможността компанията това да се случва, така че, ако утре всички страни, които имат интерес от развитието на компанията, всички синдикати и ръководството на БДЖ стигнем до единна позиция, ще започнем, такъв план имаме разработен. Той включва, разбира се, в себе си процес на оптимизация, но считам, че ще намерим сечението и баланса между начина това да се случи. Оперативната загуба на компанията намалява, но в крайна сметка тя си е една оперативна загуба. Към настоящия момент около 3 500 човека работят в компанията БДЖ -Товарни превози. Става въпрос за оптимизиране на персонал в границите между 600 и 800 човека.