"Майка ми ме прецака на 11 години и от тогава реших, че никой повече няма да ме подстриже и се подстригвам до сега", разказва как е започнал да фризира Велиян.
В дългогодишната си кариера той е срещал клиенти, които са очаквали невъзможни неща от него. В такива ситуации Велиян учтиво обяснява, че той не е магьосник, а машинката не е вълшебна, и по този начин се измъква от неудобната ситуация. И все пак в случаи, когато клиентът иска сгътяване на косата или брадата, това може да се постигне с иновативен молив, с който се рисува косъм по косъм.
"Брадата се учи главно с крадене на занаят", споделя бръснарят. Той казва, че обучителният курс не е достатъчен. Той дава основа, но след това е неогходимо да гледаш работата на майстори в занаята и да си взимаш това, което ти харесва.
Преди да започне да работи в салон Велиян Велчев - Малкия, е минал през различни професии. Сега обаче се чувства най-добре сред своите колеги.
Повече за фризьорството и бръснарството чуйте в звуковия файл.
Министерството на правосъдието публикува за трети път за обществено обсъждане проект на Закон за несъстоятелност на физически лица. Приемането на закона се забави не само заради политическата криза в страната, но и поради сериозните възражения на правната общност към някои елементи на предлаганата концепция. Проектът беше приет на първо..
Групата на ГЕРБ-СДС в Столичния общински съвет (СОС) внася доклад за промяна на реконструкцията на ул. "Опълченска". Докладът е подадена ръка към кмета Васил Терзиев, живущите в района, както и към всички общински съветници. На пореден протест днес излязоха жители на улицата Преразглеждане на проекта за ремонта на столичната улица "Опълченска"..
“Колко те харесвам” е поетично-ироничен поглед на шестима съвременни художници към заобикалящата ги среда. Те показват как се самовъзприемат, как другите ги възприемат, в какво време живеят. Изложбата е част от дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова. “По проекта работя от близо 10 години. Той е на тема “Автобиография...
„Сензационни намаления“, „Оферти в последния момент“ и „Най-изгодните цени“ – това са задължителни рекламни трикове, характерни за черния петък. А стоките и услугите, за които се отнасят, са почти за всичко. Интернет, и особено социалните мрежи, са мощен инструмент за предлагането и продажбата на стоки, намалени за черния петък. "Развива се онлайн..
Уличното осветление на София се оборудва с автоматични контролери. Вече са монтирани първите 280 от общо 500 контролера, съобщават от пресцентъра на Столичната община. Системата на градското осветление в София ще се наблюдава чрез специален софтуер и контролери в таблата, които ще подават информация, когато има промяна в напрежението. Контролерите..