Той е художник, поет, свири на китара, пее, снимал се е и в киното.
От ранна възраст се занимава с рисуване, вдъхновен от своята баба, която е художник.
"Сигурно над хиляда картини съм виждал от нея, невероятно продуктивен и дълбок човек. Започнах с рисуване на икони, тя е доста религиозен човек и започнахме да рисуваме Св. Мина, Младенеца и тогава се запознах с маслените бои. За мен това беше времето, в което аз съществувах и бях щастлив", споделя Милен Пенев –Миленски.
Разказва, че продължава с изобразителното изкуство до ден-днешен:
"Всеки ден, ако не намеря време правя време, събуждам се преди работа за да рисувам, вкарвам любов в това, опитвам се да се съсредоточавам върху първоначалната идея, че просто обичам изкуството и му се възхищавам."
"Разбира се, всеки един момент, в който съм се запознавал с нов вид изкуство, е останал трайно в съзнанието ми – бях на 17, когато реших, че ще сбъдна мечтата си да се науча да свиря на китара и сам се научих. На всеки, който се чуди дали може сам, да можеш. Достатъчно е да знаеш една песен, да хванеш няколко акорда и да ги задържиш, да дрънкаш, докато не прозвучи. Аз така се научих. Впоследствие ми хареса как са прозвучали някои неща и по тях започнах да създавам песни", споделя артистът
Пише стихове и текстове на песни, но повечето на английски, също и снима.
"Снимането - това е най-голямата ми мечта още от малък, когато гледах звездите на Холивуд, възхищавах се как се случва живота на екрана, дори това беше някакъв начин аз да изпитам една частица от този живот", добави той.
Първи досег със снимачната площадка.
"Беше един прекрасен ден, в който се родиха мечти и видях, че е възможно всичко. Поканиха ме да бъда статист в един филм на Орландо Блум, снимаше се в Радомир. Отидохме рано сутринта, щяхме да бъдем американски войници във филма, така каза някой, когато пристигнахме на снимачната площадка, той беше там, видях го, беше с обръсната глава и ми каза "Хей", защото го гледах, все едно виждам баща ми за първи път. Беше "жесток" ден за мен, не знаех къде съм попаднал, но ми харесваше много", спомня си Милен Пенев. Разказът му, може да проследите в разговора.
Стиховете.
Започнах по-сериозно да пиша стихове, след като отидох на село. Имах възможност да поживея сам, да разбера кой съм, да видя изборите които съм направил накъде ме водят и разбрах, че да напишеш нещо е все едно да се изповядаш. Душата ти се отваря, излагаш нещо на един лист и можещ да работиш с него, да видиш какво е. Тогава започнах да пиша, защото нямаше на кой да споделя за нещата, които минаваха през мен, а това беше моят начин, да споделям чрез листа.
Музиката е песен.
"Това е една голяма частица възможност – човек да го направи без да мисли, че не може – в това има смисъл", казва артистът.
Казва, че не е мислил, дали ще звучи добре, или не:
"Но знаех, че като хвана китарата искам да започна да изразявам това, което мисля." До този момент Милен Пенев е написал, изсвирил и изпял над 40 песни.
"Някои имат кратък живот, други остават с теб, с други продължаваш, за да можеш да ги изсвириш с тази мисъл, с която си ги създал, други пък се видоизменят.
От красотата на живота идва вдъхновението в изкуството, категоричен е младият творец, който истински вярва, че винаги има начин да постигнем това, което искаме и път оставен за нас, който да открием.
"Разговор с психолог. Разбиране и преработка на детските емоции" - е акцентът на организираната тематична среща от Фондация "За нашите деца", която ще се проведе на 22 ноември с родители на деца от 0 до 7 години. Детето показва своите емоции още в утробата на майката, без да има представа и да осъзнава какви са те, това разказа в..
Макар днес да живеем значително по-дълго от нашите предци, основните причини за смъртност остават все същите социално-значими заболявания - сърдечно-съдови, невродегенеративни и метаболитни нарушения. “Когато говорим за анализ на един сложен процес, какъвто е биологичното остаряване, на клетките, тъканите, органите на човешкото тяло и на всички..
Отбелязваме Световната седмица за повишаване осведомеността за правилната употреба на антибиотици. През тази година темата е: “Антимикробната резистентност е невидима, аз не съм“ и има за цел да повиши осведомеността за въздействието на антимикробната резистентност върху живота на хората, като поставя пациентите в центъра на дискусията. Прекомерната и..
Българският фонд за жените отбелазва своите 20 години, 20 години подкрепа за правата на жените в България. Фондът е основан през 2004година от Станимира Хаджичитова и нейни съмишленички. Международната конференция “Феминизмът е за всички“ събра на 14 ноември представители на организации, подкрепени от Българския фонд за жените (БФЖ),..
Фондация за достъп до права (FAR) се присъедини към 29 организации, за да предупреди, че Пактът на ЕС за миграцията и убежището рискува да не успее да защити непридружените деца на границите на Европа. Въпреки че Пактът на ЕС включва редица гаранции за защита на непридружените деца, на практика той вероятно ще изложи децата на още по-големи рискове...
"Мълчанието на майките" е дългоочакваното продължение на криминалната поредица за инспектор Елена Бланко, от испанската литературна сензация Кармен Мола. Също както в предишните три книги – „Кървавата годеница“, "Пурпурната мрежа“ и "Годината на свинята“, историята е едновременно ужасяваща и съкрушаваща. Преводът и този път е на Анелия..
Даниела Белчева е от Варна, живяла е и е работила в Скандинавските страни и откакто си е в България създава фина, елегантна и стилна музика, най-вече на територията на джаза, но не само. За нея 2024 година преминава под знака на третия й албум “Naïve”. Той беше представен в съпътстващата програма на Международния музикален фестивал „Варненско лято“,..