"Първото, което е най-важно е, човек да погледне вътре в себе си съвсем честно и да види какви спирачки има чисто ментално. Много голяма част от хората очакват, че като стартират един бизнес и всичко трябва да се получава от първия път, съвсем лесно. И като срещнат едно-две предизвикателства се отказват", каза Евтимова.
По думите й успешните хора не се отказват и когато видят, че дадена стратегия не работи я адаптират. След като си оправи вътрешния диалог със себе си, човек трябва да определи кой е крайният клиент. Третото нещо е, каква оферта да се направи, тъй като пазарът е доста пренаситен за много от нещата.
"Вие сте отделили някакви пари за да привлечете един клиент през реклама и след това трябва да помислим как да направим така, че той да си купи повече неща от нас. И колкото повече неща си купи от нас, съответно стойността на количката е по-голяма и нашата печалба накрая е по-голяма. И като казвам да привлечем хората, това е последното нещо, от най-основните моменти, които една част от хората пропускат е, че те си мислят, че когато имат страхотен продукт или страхотна услуга и клиентите автоматично ще дойдат при тях и ще ги открият. Което за съжаление не е така. Защото ако чакаме някой да ни открие, паралелно с това има някой друг конкурент, който всъщност прави реклама", отбеляза тя.
Относно това как да развиваме бизнеса - онлайн, или във физическа среда, Евтимова посочи, че много зависи от това какъв е типът на бизнеса. Някои от бизнесите трудно биха се развили онлайн, но всеки един бизнес би трябвало да фигурира онлайн в пространството.
"Дори в началото да инвестирате за реклама, после това не трябва да се спира а напротив, трябва да се увеличава, за да може да расте и бизнесът", каза тя.
Евтимова коментира, че при т. нар. "дроп шипинг" няма контрол на качеството. По думите й eBay и Amazon са били пълни с такъв тип бизнес, като масово се е купувало от Китай.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
Остри въпроси към днешната демокрация задават с/в творби в галерия "Квадрат 500" двама художници с различна националност, но известни със своите провокации и чувствителност по обществено значими явления и събития. Андрей Молодкин (Русия) и Сантяго Сиера (Испания) за пръв път се представят в България. Тяхната съвместна експозиция,..
Има още време докато новоизбраният президент на САЩ Доналд Тръмп влезе в длъжност в началото на следващата година, но намеренията му дават основание на редица европейски държави да се опасяват от зараждаща се търговска война. Засега за плановете на Тръмп може да се съди по смелите му заявки от предизборната кампания за универсална митническа ставка..
Наградите Effie са известни сред комуникационните експерти, рекламодателите и агенциите в световен мащаб като най-изявеното признание в бранша и награждават всички форми на маркетингови активности, които допринасят за успеха на търговските марки. Организатор на конкурса у нас е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Тези награди са..
Две свои книги ще представи пред почитатели и студенти актьорът Димитър Маринов тази вечер (Клуб "Перото", 18:00 ч.). По думите на самия автор, "Към сцената" и "Към екрана" не са учебници, а пътеводител, наръчник за актьора , в които разглежда различните методи/школи на обучение, особеностите на кастингите и някои професионални тънкости и..
Член-кореспондент Евелина Славчева от Института по електрохимия и енергийни системи е новият председател на Българската академия на науките (БАН). Славчева е първата жена председател на академията. Тя получи 81 гласа подкрепа от членовете на Общото събрание. Другият кандидат за поста акад. Христо Найденски от Института по микробиология получи 19 гласа..
Тази година с редица инициативи отбелязваме 105 години от рождението на писателя Николай Хайтов. Поредно интересно събитие, с което ще бъде почетена неговата личност, е това, което ще се случи на 5 декември в Библиотечно-информационния център на Лесотехническия университет (ЛТУ), където се открива паметен кът на писателя , който е и..
Министерството на здравеопазването (МЗ), Регионалната здравна инспекция (РЗИ) – София и „Информационно обслужване“ АД подновяват кампанията "еЗдраве" от днес до 22 декември поради огромния интерес, съобщават от ведомството. Чрез него всеки може да получи достъп до електронното си здравно досие през своя мобилен телефон. През декември съдействие в..