Снимка: (В) Радио София
ТикТок се оказва не толкова социална мрежа за забавление и губене на времето.
Тя също може да се използва за привличане на клиенти, фенове и последователи. Много компании вече са го разбрали и печелят потребители или купувачи на стоки или услуги, утвърждават продукт или бранд.
Това обясни пред Радио София маркетологът Катерина Николич.
Най-новата от големите социални мрежи стана популярна първо сред децата, но вече има над 1 млрд. потребители, 60% от които – до 34 години.
Бизнесът, който не пренебрегва платформата като потенциален помощник, вече печели. Защото в социалната мрежа вече може да се намери не само забавни клипчета, а почти всичко.
Според Николич в момента и в това приложение хората търсят новини и полезни, практични знания.
За разлика от Фейсбук и Инстаграм, ТикТок е изцяло за видео съдържание – кратко, до 3 минути.
Вече има инфлуенсъри, които работят специално и дори само за ТикТок. Платформата позволява взаимодействие с други потребители и възможности за креативност.
Още за това, какво представлява TикToк платформата, как работи алгоритъмът ѝ, какви видеа можем да снимаме и с каква техника, за да имаме успех, други характеристики и тънкости можете да научите от безплатния онлайн семинар с лектор Катерина Николич нa 14 октомври (четвъртък) от 19:00 часа.
Първо обаче чуйте разговора с нея.
Доналд Тръмп посочи имена за всички постове в кабинета за втория си мандат като президент на САЩ. След бързо обявения списък, каква би била посоката? До каква степен, въз основа на избора, Тръмп възнамерява да изпълни реториката си за съществена промяна във Вашингтон? Голямата победа на изборите му дава мандат от мнозинството, но всъщност..
Президентските избори в Румъния предизвикаха множество протести. Обществото е в процес на разделение. След като миналата неделя (на 24 ноември) крайнодесният кандидат за президент Калин Джорджеску спечели първия тур на изборите, Конституционният съд взе решение за повторно преброяване на подадените гласове на избирателите. Всичко това се..
За музикалната памет на наследника на първия оркестър в България разказва един много специален концерт, с който беше отбелязана 70-годишнината от момента, в който Шуменският оркестър получава статут на Държавен културен институт, а диригентът Васил Стефанов го изгражда в професионално отношение, преди да се върне в София и да застане начело на..
Актрисите Велина Георгиева и Анастасия Жовтодид са част от водещите актриси, които търсят “Отговор на всички въпроси” - новият филм на режисьора Димитър Коцев - Шошо. Режисьорът, който е и сценарист на филма печели доверието на младите актриси със свободата, която им дава да импровизират. “Каза ни, че ще е нещо различно, нещо смело, че самите..
Предстои най-елитното състезание, организирано от Българската брейк федерация - „Купа България“, което ще излъчи националните шампиони за мъже и жени. Подробности разказа Борислав Михайлов от ББФ, в предаването “Добър вечер, София“. На 7 декември, в НДК ще се състоят финалите на състезанието, като преди това през деня ще се проведат..
Лора Радкова и Сабина Иванова са авторките на проект "Код синьо". Това са историите на пет жени и един мъж, преживели домашно насилие. Идеята за „Код синьо“ се заражда преди две години, тогава създателите са имали желанието да разкажат за сериозния проблем, свързан с домашното насилие. Те са подходили по начин, който ще привлече вниманието на..
Професията на журналистите - такава, каквато я познаваме и медиите - такива, каквито ги познаваме, може скоро да бъдат мъртви, коментира пред Радио София Александър Андреев – автор в Дойче Веле от 1990 г. Той е журналист, преводач и писател. Автор и съавтор е на 5 книги на български и на публикации в сборници и медии в България, Германия,..