Изграждането на артистичният имидж и артистите като бранд е дългосрочен и последователен процес. В него се съчетава натурелът, вътрешната същност на твореца, от една страна, и изкуството му – от друга. По този начин трябва да се отговори на очакванията на дадена аудитория или публика.
Това е професионалната гледна точка на Магдалена Сотирова, дългогодишен мениджър на редица артисти, сред които Владимир Ампов-Графа и Михаела Филева, управляващ партньор в „Монте мюзик“, един от лекторите на Brand talks: Разбери как да създадеш любим бранд и да спечелиш.
„Когато един артист изгрее, прави впечатление с първата си песен или проект. Трудното е когато той трябва да продължи, да надгражда. Да не разочарова публиката и в същото време да я изненадва.“
Тя уточни, че не всеки изпълнител или творец иска да възпитава, защото краткосрочно това може да има и негативни последици. Публиката иска лесното, бързото, достъпното. Успешният артист трябва да намери баланса. Освен това той не бива да се подвежда от постигнат успех, защото лесно може да направи грешка в публичното пространство. И не бива да прави прекалени компромиси със себе си, имиджа и творчеството си.
За разлика отпреди 5 години, например, днес не е достатъчно да създадеш хит. Почитателите искат да са по-близо, използвайки социалните мрежи.
Хората вече искат да харесат и личността. Качествата на човека вече се неразривно свързани с твореца.
„Това, което артистите дават на брандовете, е различно съдържание – чрез техните проекти. Дават различни емоции и представяне на даден продукт или услуга. Всеки търси отличителното“, допълни Сотирова.
Ефективността на дадено партньорство може да се предвиди - след анализи, в зависимост от броя последователи (гледания, прослушвания), но и възрастта, интересите, интелектуалното ниво на аудиторията.
Чуйте разговора на Катя Василева с Магдалена Сотирова.
"Разговор с психолог. Разбиране и преработка на детските емоции" - е акцентът на организираната тематична среща от Фондация "За нашите деца", която ще се проведе на 22 ноември с родители на деца от 0 до 7 години. Детето показва своите емоции още в утробата на майката, без да има представа и да осъзнава какви са те, това разказа в..
Макар днес да живеем значително по-дълго от нашите предци, основните причини за смъртност остават все същите социално-значими заболявания - сърдечно-съдови, невродегенеративни и метаболитни нарушения. “Когато говорим за анализ на един сложен процес, какъвто е биологичното остаряване, на клетките, тъканите, органите на човешкото тяло и на всички..
Отбелязваме Световната седмица за повишаване осведомеността за правилната употреба на антибиотици. През тази година темата е: “Антимикробната резистентност е невидима, аз не съм“ и има за цел да повиши осведомеността за въздействието на антимикробната резистентност върху живота на хората, като поставя пациентите в центъра на дискусията. Прекомерната и..
Българският фонд за жените отбелазва своите 20 години, 20 години подкрепа за правата на жените в България. Фондът е основан през 2004година от Станимира Хаджичитова и нейни съмишленички. Международната конференция “Феминизмът е за всички“ събра на 14 ноември представители на организации, подкрепени от Българския фонд за жените (БФЖ),..
Фондация за достъп до права (FAR) се присъедини към 29 организации, за да предупреди, че Пактът на ЕС за миграцията и убежището рискува да не успее да защити непридружените деца на границите на Европа. Въпреки че Пактът на ЕС включва редица гаранции за защита на непридружените деца, на практика той вероятно ще изложи децата на още по-големи рискове...
"Мълчанието на майките" е дългоочакваното продължение на криминалната поредица за инспектор Елена Бланко, от испанската литературна сензация Кармен Мола. Също както в предишните три книги – „Кървавата годеница“, "Пурпурната мрежа“ и "Годината на свинята“, историята е едновременно ужасяваща и съкрушаваща. Преводът и този път е на Анелия..
Даниела Белчева е от Варна, живяла е и е работила в Скандинавските страни и откакто си е в България създава фина, елегантна и стилна музика, най-вече на територията на джаза, но не само. За нея 2024 година преминава под знака на третия й албум “Naïve”. Той беше представен в съпътстващата програма на Международния музикален фестивал „Варненско лято“,..