„Аудио съдържанието и подкастите набират скорост и в България. Това е тенденция в чужбина от години. Пандемията, колкото и да не звучи добре, подпомогна този бум на слушането. Слушането на подкасти помага на хората да намерят себе си, да потърсят човек, който споделя тяхната гледна точка и то, докато се занимават с други неща.
Заедно с домашните задължения, всеки има възможност да чуе нещо ново и интересно, например за майчинство, финанси и др. Може да се намери съдържание, което наистина да те обогати, а и да намериш съмишленици“, коментира Ива Григорова, управляващ директор в MSL, Publicis Group Bulgaria.
Силата на звука и аудиото въздействат върху аудиторията безспорно по различен начин, по-интимен от видеото, по-чувствен, по-близък.
„Чрез слуха, хората възприемат информацията емоционално. Това е важно в бранд комуникациите. Гласът зад подкаста задава атмосферата, тона, създава публиката.
Аудитото е дълъг формат и можеш да разкажеш цялата история, дългосрочно да повлияеш върху хората. Аудиторията е лоялна, тя се връща да слуша, сваля епизодите, връща любимите си моменти. Лоялността работи за нас дългосрочно, помага за създаване на имидж.
Подкаст съдържанието се разпространява и между приятели. Връзката с аудиторията е плюсът на аудиото, подкастът е позитивен за родителите например, докато вършат ежедневните си дейности“, казва още Ива Григорова.
Освен за забавление, подкастът може да се използва и за ефективна бранд и маркетингова комуникация.
„Подкаст съдържанието за брандовете трябва да е част от цялостната комуникационна стратегия на комапнията. Така се работи дългосрочно върху имиджа. Посланията трябва да са правилно поднесени в подкаст, който е близък за тяхната аудитория, да отговаря на ценностите им.
Необходимо е да се направи диалог, трябва да присъства експерт. Има компани, които правят подкаст съдържание за служителите си, защото по този начин работещите се ангажират с индустрията и работата. Има различни рекламни формати, които прекъсват съдържанието, те могат да бъдат превъртяни. За да е по-въздействащо, рекламата трябва да е част от разговора и от бранд посланията”, добави Ива Григорова
Чуйте подробности в разговора на Катя Василева с Ива Григорова.
Инициативата "Посланици на културата" на програма "Христо Ботев" на Българското национално радио, започнала през 2021 г., се фокусира върху постиженията на писатели, поети, драматурзи, художници, музиканти, актьори, композитори, кинодейци и представители на българското танцово изкуство, чието творчество прекрачва географските граници на страната..
Избраният за втори мандат за президент на САЩ Доналд Тръмп обяви новата си номинация за поста министър правосъдието. Изборът е Пам Бонди – бивш главен прокурор на щата Флорида. Тя е била част от защитата в процеса по импийчмънт срещу Тръмп по време на първия му мандат. През 2010-та тя е станала първата жена, избрана за главен прокурор на..
Над 70 процента от работещите в средното образование са готови на протести с искане за увеличаване на средствата за сектора , включително и за ръст на заплатите. Това сочат резултатите от национално проучване на синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа", в което са взели участие около 10 хиляди души, по-голямата част от които учители. От..
На 26 ноември, в Национална галерия "Квадрат 500", ще бъде открита изложбата "Изток – Запад". Произведенията са на художниците Андрей Молодкин и Сантяго Сиера, които са обединени от активната си политическа позиция и острите въпроси, които задават към днешната демокрация. Идеята за изложбата е на Гергана Мудова. Пред Радио София тя сподели, че и..
"Beyond The Fantasy" е вълнуващ филм за ски и сноуборд, който отвежда аудиторията на пътешествие през едни от най-зашеметяващите планински пейзажи в света и по-конкретно Австрия, Норвегия, Британска Колумбия, Аляска и разбира се задния двор на TGR (Teton Gravity Research), Джаксън Хоул. Със зашеметяваща кинематография и спиращи дъха..
В предаването „Радиокафе“ се срещаме с Рада Вазова и Рая Господинова – създателки на чисто ново изобретение в интернет – "КултурКаст“ – подкаст за култура. Две съмишленички на 17 и 18 години, решават да обединят усилията си и знаковите фамилии, за да направят нещо значимо, ново и събуждащо любопитството на галопиращия в интернет слушател...
19-годишен младеж е пострадал при катастрофа между джип и кола на столичния площад "Орлов мост". Инцидентът е станал снощи между 22:30 и 23 часа, съобщиха за БНР от Центъра за спешна помощ. Момчето е с контузия на главата и съмнение за комоцио. Спешен екип го е закарал във ВМА. Снимки: Велизар Чакалов, Facebook група..