„Аудио съдържанието и подкастите набират скорост и в България. Това е тенденция в чужбина от години. Пандемията, колкото и да не звучи добре, подпомогна този бум на слушането. Слушането на подкасти помага на хората да намерят себе си, да потърсят човек, който споделя тяхната гледна точка и то, докато се занимават с други неща.
Заедно с домашните задължения, всеки има възможност да чуе нещо ново и интересно, например за майчинство, финанси и др. Може да се намери съдържание, което наистина да те обогати, а и да намериш съмишленици“, коментира Ива Григорова, управляващ директор в MSL, Publicis Group Bulgaria.
Силата на звука и аудиото въздействат върху аудиторията безспорно по различен начин, по-интимен от видеото, по-чувствен, по-близък.
„Чрез слуха, хората възприемат информацията емоционално. Това е важно в бранд комуникациите. Гласът зад подкаста задава атмосферата, тона, създава публиката.
Аудитото е дълъг формат и можеш да разкажеш цялата история, дългосрочно да повлияеш върху хората. Аудиторията е лоялна, тя се връща да слуша, сваля епизодите, връща любимите си моменти. Лоялността работи за нас дългосрочно, помага за създаване на имидж.
Подкаст съдържанието се разпространява и между приятели. Връзката с аудиторията е плюсът на аудиото, подкастът е позитивен за родителите например, докато вършат ежедневните си дейности“, казва още Ива Григорова.
Освен за забавление, подкастът може да се използва и за ефективна бранд и маркетингова комуникация.
„Подкаст съдържанието за брандовете трябва да е част от цялостната комуникационна стратегия на комапнията. Така се работи дългосрочно върху имиджа. Посланията трябва да са правилно поднесени в подкаст, който е близък за тяхната аудитория, да отговаря на ценностите им.
Необходимо е да се направи диалог, трябва да присъства експерт. Има компани, които правят подкаст съдържание за служителите си, защото по този начин работещите се ангажират с индустрията и работата. Има различни рекламни формати, които прекъсват съдържанието, те могат да бъдат превъртяни. За да е по-въздействащо, рекламата трябва да е част от разговора и от бранд посланията”, добави Ива Григорова
Чуйте подробности в разговора на Катя Василева с Ива Григорова.
Започва седмица, в която събитията, новините и тенденциите във "Форум" ще коментират Лидия Даскалова - политолог и юрист, и Калоян Константинов – журналист, асистент към БАН. В днешното издание водещият Лъчезар Христов ги провокира със следните теми: След вота за недоверие Засега единственото безспорно преимущество на..
Пънк и рок господстват в новия Фестивал на трите планини: На 5, 6 и 7 септември между Банско и село Баня ще има фестивал. Пънк – рок фестивал, наречен The Three Mountains Festival. На обширно открито пространство, със сцени, шатри и всичко необходимо за голямо музикално събитие. Място за 1000 палатки, отделно и за каравани, паркинг. Ще..
За пръв път, преди да встъпи в длъжност директор на "Екоравновесие" се срещна с представители на неправителствени организации, работещи в защита на правата на животните и доброволци, които помагат в общинските приюти. Дойчин Неновски поема ръководния пост макар и временно, но дава заявка, че ще поддържа активна комуникация с тях. Засега..
Днешният 7 април е Световен ден на здравето и професионален празник на здравния работник. Това е и повод да обърнем поглед към развитието на медицината и иновациите в нея. От 17 часа в иновационен форум “Джон Атанасов” на София Тех Парк ще се проведе петото издание на поредицата за технологии, бизнес и наука Tech Park Talks ...
" Ние сме пазарът с най-много промоционални етикети . Най-добре е да търсим български яйца и агнешко месо. Конкуренцията и по празниците води до възможност да се намерят продукти на нормални цени, не повишени спекулативно . Пазарът е най-добрият регулатор. Друга тема е веригата от производител до краен купувач", каза още председателят на ДКСБТ. Той..
Италианският куратор Алесандро Винчентели представя в София изложбата “Кой бачка сега! Разкриване на невидимото: труд, несигурност и изкуство“. Проектът ще бъде открит тази вечер в галерия „Куб-Топлоцентрала“. По думите на екипа експозицията изследва невидимата, но интегрална природа на труда – по-специално работата, която остава недооценена или..