В рамките на броени дни събития и форуми от публичния и корпоративния календар масово бяха отменени заради разпространението и риска от зараза с коронавируса. Забелязва се бизнес припряност, без паника. Броят на отменените мероприятия е изключително голям. Всички в PR бранша и повечето от техните клиенти запазват спокойствие и надежда, че извънредните мерки ще се налагат и ще се прилагат ефективно и до активния летен период ще могат да отпаднат.
Това обясни пред Радио София Катя Димитрова от УС на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА).
Някои от по-малките събития за април и май засега остават като дати, но за повечето по-големи прояви важи правилото: забраната важи до второ нареждане. Въпреки технологиите на всяко събитие може да бъде осъществено онлайн (като театрално представление) или конферентно, много често контактът е повече от нужен.
„Падат конференции, годишнини, откриване на нови структури, конкурси… Самите ние препоръчваме отмяна, защото предпазните мерки може да затруднят намирането както на участници, така и на лектори.“
По думите на Катя Димитрова твърде забелязва се въздържане на бизнеса от организиране на събития, свиване на разходите за тях и стагнацията неизбежно ще се отрази и на PR индустрията.Специалистите от бранша се опитват да действат така, че да минимизират загубите за организаторите.
Иначе държавата не само реагира адекватно в тази ситуация, но и комуникира адекватно, допълни Димитрова.
Повече по темата чуйте в звуковия файл.
Най-атрактивните летни дестинации с бюджет под 1000 лв. – интервю с травъл влогъра, Десислава Иванова : "Почнах да пътувам преди 10 години, когато не беше толкова популярно. Нямаше толкова полети. Днес бюджетът ми е малко по-висок. Не спирам да пътувам. Има много начини да се пътува бюджетно, с нормален за българин бюджет, всичко е в..
Повече от месец на територията на Европейския съюз са в сила нови правила, свързани с изкуствения интелект. Причината – прилагането на вече приетия законодателен акт за ИИ, който поставя на първо място правата на европейските граждани. Извън фокуса остава ефекта, който се постига върху фирмите и по конкретно софтуерните компании. Пред Радио..
Политическите партии все повече се откъсват от действителността. Така обобщи пред Радио София събитията от изминалата седмица политологът и преподавател в НБУ Георги Проданов. „Имам предвид концентрирането върху не толкова политика, а математика, ако щете – колко депутати са необходими, за да мине едно правителство на малцинството, колко..
Разходите на Националния осигурителен институт за болнични се увеличават с малко над 30%, съобщиха от Института. Причината е нарастване с 15 на сто на броя на боледувалите, както и увеличаване на доходите на осигурените. През първото тримесечие на тази година изплатените суми по болнични листове нарастват с близо 70 млн. лева спрямо същия..
Етиен Янев е дигитален маркетолог с над 12-годишен опит, включващ работа със стартъпи и B2B компании. Преподава в основната програма на Softuni Digital, както и в най-големия студентски кампус за предприемачество в света - RANEPA International. Автор е на обучителната Facebook общност - Дигитален маркетинг за предприемачи. Част е и от Асоциацията..
Книга с особено подходящо заглавие за обществено-политическата действителност, макар и по предмета си на изследване да е рязко отдалечена от нея, вече може да бъде намерена на книжния пазар. Сборникът "Вслушвания" на писателя, литературен критик и журналист Митко Новков съдържа няколко културологични и литературоведски есета продукт на..