Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

"Градът не спи", убедени са вокалните майстори от "Спектрум"

Вокална група "Спектрум"

Боряна Йорданова и Константин Бейков - най-високият и най-ниският глас от вокалната група "Спектрум" гостуваха на Радио София, за да представят песента "Градът не спи" от дебютния им албум "Пресечна точка".

Гласът е най-непосредственият начин човек да въздейства на публиката, затова и слушателите приемат много емоционално изпълненията на "Спектър". Това е универсалният инструмент и универсалният начин на общуване, не само в ежедневието, но и в изкуството. И когато има група от гласове, зарядът е още по-голям и въздействащ и хората наистина са впечатлени и приемат радушно изпълненията, посочи Константин.

Боряна разказа как се ражда името на групата - от първото изпълнение, което правят заедно, едноименната песен на Florence and the Machine.

Чуйте повече за групата в интервюто на Мартен и Прея, както и грабващото акапелно изпълнение на Боряна и Константин в студиото на "Радиокафе".

Група "Спектрум" е български вокален ансамбъл, чийто репертоар съвместява поп и джаз в многогласни обработки на фолклорни пиеси и песни, изпълнени изцяло без инструментален акомпанимент. От създаването си през пролетта на 2012 досега групата развива своята артистична и концертна дейност, като засвидетелства своето място на професионалната музикална сцена у нас. Различните експериментаторски търсения без ограничения в жанровете, показани на високо изпълнителско ниво, описват техния стил и характер – хармония от човешки гласове, която завладява всеки, който е способен да чуе и почувства красотата на акапелното пеене. .



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Какви рискове крие приемането на Закона за несъстоятелност на физически лица?

Министерството на правосъдието публикува за трети път за обществено обсъждане проект на Закон за несъстоятелност на физически лица. Приемането на закона се забави не само заради политическата криза в страната, но и поради сериозните възражения на правната общност към някои елементи на предлаганата концепция. Проектът беше приет на първо..

публикувано на 18.11.24 в 15:17
Представители на ГЕРБ-СДС в Столичния общински съвет направиха изявление за медиите на столичните улици „Пиротска“ и „Опълченска“, където се извършва мащабен ремонт.

Групата на ГЕРБ-СДС в СОС внася доклад за промяна на реконструкцията на ул. "Опълченска"

Групата на ГЕРБ-СДС в Столичния общински съвет (СОС) внася доклад за промяна на реконструкцията на ул. "Опълченска". Докладът е подадена ръка към кмета Васил Терзиев, живущите в района, както и към всички общински съветници. На пореден протест днес излязоха жители на улицата Преразглеждане на проекта за ремонта на столичната улица "Опълченска"..

публикувано на 18.11.24 в 13:16

Велиян Велчев - Малкия, представя професията на фризьор и бръснар

Велиян Велчев - Малкия, е превърнал своята страст в професия. Той се занимава с фризьорство и бръснарство. "Майка ми ме прецака на 11 години и от тогава реших, че никой повече няма да ме подстриже и се подстригвам до сега", разказва как е започнал да фризира Велиян. В дългогодишната си кариера той е срещал клиенти, които са очаквали невъзможни..

публикувано на 18.11.24 в 13:07

“Колко те харесвам” - поетично-ироничен поглед на шестима художници към заобикалящата ги среда

“Колко те харесвам” е поетично-ироничен поглед на шестима съвременни художници към заобикалящата ги среда. Те показват как се самовъзприемат, как другите ги възприемат, в какво време живеят. Изложбата е част от дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова. “По проекта работя от близо 10 години. Той е на тема “Автобиография...

публикувано на 18.11.24 в 12:36

Онлайн търговията се разраства, а с нея и жалбите в КЗП

„Сензационни намаления“, „Оферти в последния момент“ и „Най-изгодните цени“ – това са задължителни рекламни трикове, характерни за черния петък. А стоките и услугите, за които се отнасят, са почти за всичко. Интернет, и особено социалните мрежи, са мощен инструмент за предлагането и продажбата на стоки, намалени за черния петък. "Развива се онлайн..

публикувано на 18.11.24 в 09:52