Във всяка пиар инициатива трябва да са заявени ценните послания и идеите. Изграждането на един бранд изисква публичност, взаимодействие с потребителите, изпълнени обещания и реализирани желания. И точно, за да не би да се объркаме или да се изгубим в информацията, често ни напомнят за важните събития, които ще се случват.
Мила Христова - PR споделя в "Радиоприемница", че в морето от информация е ценно да се насочи вниманието на конкретната аудитория на проект към самия него. Важно уточнение е, че това трябва да става по коректен начин. Доброто събитие трябва да е подредено от творческата идея до организацията и да следва своите комуникационни канали.
Въпрос на гледна точка и на фирмени политики е дали информацията ще води до събитието или събитието ще води към информацията. Понякога събитието е PR на идеята, но в други случаи събитието има нужда от реклама.
Как се прави подбор на информацията, която ни изпращат по "пиарски" начини? - мнение на Мила Христова в интервю на Добрина Добрева.
Мила Христова коментира копирайтърската сила в хрумката на основното изречение, с което се рекламират събития и каузи. И не на последно място - как журналистите улавят и отразяват скритите знаци на пиарската работа.
А дали не остаряват вече пресконференциите?
Приятно слушане!
В четвъртък водещият на предаването "Форум" Константин Лавсов продължи темата за вдигането на цените на куриерските услуги, които коментира заедно с Елена Дариева и Светослав Живков, който се включи по телефона. Сред останалите теми, които ги провокираха бяха: Български пощи като възможна или невъзможна алтернатива на куриерските услуги у нас;..
Всички сме запознати с това какво е киберсигурността, но знаем ли наистина, как да се пазим в интернет пространството, какво е кибер хигиена и как да се отървем от телефонния спам, който ни залива. “Кибер хигиената като част от киберсигурността е изключително важна, тъй като в днешно време споделяме доста информация за нас самите, трябва да сме..
Втори бойкот на търговските вериги се провежда у нас днес, след като първата акция, състояла се на 13 февруари, постигна задоволителни резултати. С очакванията да се надминат тези от първия бойкот, организаторите на инициативата, призовават за още по-мащабно участие в нея. В края на януари република Хърватия бе първата страна, която даде израз на..
Историите на известните се обединяват в Национална кампания "Насилието обича мълчанието" . Инициативата в подкрепа на жертвите на насилие е организирана от фондация "Не мигайте пред българското кино" и Nо Blink , с финансовата подкрепа на Министерството на младежта и спорта. Идеята е вдъхновена от филма "Диада" и протича в две..
За радост на най-запалените си почитатели, джазменът Боби Вълчев съобщи датите на своите нови концерти на свещи през тази година. "Вече обявихме датите за градовете Бургас - 14 юни , Варна - 20 юни и Пловдив - 4 август. Това, което се случи миналата година в Античния театър в Пловдив, тази година ще бъде факт и в други градове, за..
Новият проект за бюджета на Националната здравноосигурителна каса за 2025 г. е с 65 млн. лв. по-малко от предвидените пари от служебното правителство. Предложението на кабинета “Желязков” е НЗОК да разполага с малко над 9 млрд. и 452 млн. лв . Най-големи ще бъдат разликите в парите за болничната помощ, изплащането на лекарствени продукти и..