Във вкусовете на София се вплитат иновациите на жители - чужденци. Те се насочват към богатствата и предимствата на нашата страна и столица, за да правят технологични експерименти.
Рори Милър прави бира от мурсалски чай, който придава на бирата горчивина, а за аромат - добавя мента. Разкрива, че първата варка е приличала на дъвка, но вкусът на пивото вече е балансиран и се предлага в бутикови заведения в София.
Рори страни от масовото производство, защото по този начин мисли, че неговия продукт ще се обезличи.
Гурме добавка към гастро профила на София е и инициативата "Sofia Restaurant Week", зад която стои Паромита Санатани.
Това е идея, която разкрива качествената кухня в София. Събитието е било споделено от 6000 души. Те са се възползвали от ваучерите за менюта в различни луксозни столични заведения, за да опитат от менютата на популярни готвачи.
В листата на вкусната седмица бяха включени 25 заведения, които са били посетени от по 200 клиенти. От 2017 година "Sofia Restaurant Week" ще се провежда два пъти годишно - през пролетта и през есента.
Групата на ГЕРБ-СДС в Столичния общински съвет (СОС) внася доклад за промяна на реконструкцията на ул. "Опълченска". Докладът е подадена ръка към кмета Васил Терзиев, живущите в района, както и към всички общински съветници. На пореден протест днес излязоха жители на улицата Преразглеждане на проекта за ремонта на столичната улица "Опълченска"..
Велиян Велчев - Малкия, е превърнал своята страст в професия. Той се занимава с фризьорство и бръснарство. "Майка ми ме прецака на 11 години и от тогава реших, че никой повече няма да ме подстриже и се подстригвам до сега", разказва как е започнал да фризира Велиян. В дългогодишната си кариера той е срещал клиенти, които са очаквали невъзможни..
“Колко те харесвам” е поетично-ироничен поглед на шестима съвременни художници към заобикалящата ги среда. Те показват как се самовъзприемат, как другите ги възприемат, в какво време живеят. Изложбата е част от дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова. “По проекта работя от близо 10 години. Той е на тема “Автобиография...
„Сензационни намаления“, „Оферти в последния момент“ и „Най-изгодните цени“ – това са задължителни рекламни трикове, характерни за черния петък. А стоките и услугите, за които се отнасят, са почти за всичко. Интернет, и особено социалните мрежи, са мощен инструмент за предлагането и продажбата на стоки, намалени за черния петък. "Развива се онлайн..
Уличното осветление на София се оборудва с автоматични контролери. Вече са монтирани първите 280 от общо 500 контролера, съобщават от пресцентъра на Столичната община. Системата на градското осветление в София ще се наблюдава чрез специален софтуер и контролери в таблата, които ще подават информация, когато има промяна в напрежението. Контролерите..