Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Битов клиент иска да смени доставчика на ток, за да опише опита си и да направи препоръки

Снимка: БТА
На фона на всички заплахи и апокалиптични прогнози как токът щял да поскъпне, а сметките ни да набъбнат след отварянето на пазара на електроенергия, екипът на Енергиен пазар реши да направи проверка. 

Виктор Гърбев е първият клиент, решил да смени доставчика си на ток. След като се увери, че е платил сметката си за ток, тъй като, ако не се е издължил, ще му откажат прехвърляне към нов доставчик, той решава да излезе на свободния пазар. Ще го направи, за да опише подробно стъпките и проблемите, които ще срещне и ще направи препоръки за тяхното отстраняване. Така отговорните компании и институции ще имат възможност да променят и улеснят процедурата. 

На практика трябва да се случи това, което се случи на пазара на мобилни услуги. Навремето имаше един доставчик, беше трудно. Минаха години, сега сменяме мобилен оператор с едно заявление, за един ден. Може да се окаже, че е сравнително лесно да успея да се регистрирам на свободни пазар, казва Виктор Гърбев.

Подробности по темата можете да чуете в звуковия файл.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.