В София представят пиесата "Системна грршка 2052", вдъхновена от метода "Форум-театър" на бразилския режисьор Аугусто Боал, който през 60-те години на миналия век създава т.нар. "вестникарски театър" (актьорите използват статии от вестници).
Премиерата на експерименталната пиеса, която се бори срещу апатията и омразата, е на 7 март в театър I am Studio. Действието се върти около действителни събития от последните години – войните по света, липсващата свобода на печата, политическите трусове, нарушаването на човешките права и най-вече апатията и омразата в обществото.
"Пиесата преминава от състояние на моноспектакъл към активна комуникация със зрителя и го превръща от публика в действащо лице, за да провокира действие като контрапункт на ширещата се апатията и на "бързооборотната" омраза в онлайн обществото", разказва авторът на проекта Богомил Шопов.
Абстрактно, безпредметно, геометрично – това е цяла една смислово-градивна концепция, върху която стъпва изкуството на XXвек . Водещата и свързваща идея при него е свободата на автора, но и на неговата публика. Визуално, чрез геометричното изкуство..
VFU (Visionary Font Ultra) – това е наименованието на шрифт, с който третокурсникът от Варненския свободен университет, Володимир Федотов се представя на Международното триенале на типография в Полша. "За създаването на един шрифт е нужно..
За чудесата в живота, за способността ни да следваме пътя и да не предаваме вярата си е новият български филм "Не затваряй очи", който тръгва по кината в страната на 31 януари. Разказана накратко, историята е следната: един свещеник – отец Павел,..
Какво е влиянието на дигиталните технологии върху изкуството и възможно ли е театърът, променяйки основните си парадигми, да продължи да носи..
Министърът на културата Мариан Бачев и вицепрезидентът на България Илияна Йотова откриха Националния български щанд на световноизвестния Лондонски..