Балансът, който трябва да направим между нуждите и реално изпълнимите ангажименти, е много важен, защото е реална опасността някой от големите инфраструктурни проекти да бъде забавен за сметка на друг. Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов пред БНР. Основният въпрос е финансирането на 2494 подадени регионални обекта. 77% от тях са одобрени за финансиране. Иванов посочи, че за приключването на всеки проект ще бъде необходим общ ресурс от около 7 млрд. лева, които очевидно тази година няма да могат да се осигурят.
Като критично важни обекти, за които трябва да се намерят държавни средства министърът посочи изграждането на язовир "Черни Осъм" за водоснабдяване на Плевен и Ловеч, изпълнението на забавените пътни проекти в Северна България, включително и магистрала “Хемус“.Бургас ще кандидатства за Европейска столица на културата през 2032 г. Като първа стъпка се учредява фондация, която да се ангажира със стратегията и подготовката за процедурата. Създаването ѝ бе одобрено от Общинския съвет днес, предаде от Бургас..
Точно преди 27 години, на днешния ден е пуснат в експлоатация първият участък от софийското метро - от “Сливница” до “Константин Величков”. Днес столичният “Метрополитен” разполага с 52 влака по първата и втората линия и 30 по третата...
Българо-албанска бизнес камара ще подпомага връзките между албанската и българската общност в сферата на бизнеса, като амбицията е да създаде едно уникално пространство, което ще свързва диаспората с нейните корени. Камарата ще играе важна роля в сферата..
Българо-албанска бизнес камара ще подпомага връзките между албанската и българската общност в сферата на бизнеса, като амбицията е да създаде едно уникално..
Ползите за България от пълното влизане в "Шенген" се оценяват на над 800 млн. евро годишно. Най-големи ще са за производителите и износителите. Но..
След близо 80 години, нова гнездова колония на застрашения къдроглав пеликан се сформира в България. Птиците заеха изкуствени острови, изградени от..