Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Българският вируоз Марио Хосен солист ще изпълни импровизации за цигулка в Скопие

Снимка: БКИЦ – Скопие

Концерт на свещи ще има на 12 април македонският камерен оркестър Профундис със световноизвестния български цигулар Марио Хосен, под диригентството на Гюргица Дашич.

Концертът във Филхармонията на Северна Македония се прави със съдействието на Българския културно-информационен център в Скопие.

Целта е популяризиране и запознаване на македонската публика с утвърдените имена и постижения на българската култура и изкуство, пише БТА.

Известен със своята несравнима виртуозност и завладяващо сценично присъствие, Марио Хосен е свирил на престижни сцени по целия свят заедно с топ оркестри. С голяма страст към световното музикално наследство, професионализмът му е фокусиран върху творчеството на Николо Паганини, което го прави един от най-добрите интерпретатори на италианския виртуоз.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Здравка Евтимова и министърът на културата Мариан Бачев по време на панаира на книгата в Лондон.

Публикуваха на английски романа на Здравка Евтимова

Английското издателство Heloise Press преди дни публикува романа на Здравка Евтимова "Резерват за хора и вълци", който в България бе издаден през 2022 г. Английското заглавие на книгата е The Wolves of Staro Selo - "Вълците на Старо село", съобщи..

публикувано на 15.03.25 в 12:54
„Артисти за деца“

Българското кино на фокус в 29-ото издание на Международния София филм фест

"Шшш... Време е за кино" – с това мотото през следващите две седмици София се превръща в кино столица на Европа. 29-ото издание на най-големия кино форум на Балканите – Международния София филм фест (СФФ) се открива тази вечер в Зала №1 на НДК с..

публикувано на 13.03.25 в 10:10
Проф. Велимир Велев

Театърът в дигиталния свят – представления отвъд реалността и зрители-геймъри

Какво е влиянието на дигиталните технологии върху изкуството и възможно ли е театърът, променяйки основните си парадигми, да продължи да носи онова специфично удоволствие на зрителя, докато го подтиква да преминава границите на собствените си..

публикувано на 12.03.25 в 11:40