Инициативата, която има за цел да популяризира страната ни като туристическа дестинация и да разкаже за българските традиции и култура, включва два тематични епизода.
Първият епизод вече е качен на официалния ютюб канал на телевизията и е посветен на провелия се на 3 март т.г. български пролетен фестивал “Мартеница 2024” в парк Мияшита в Токио.
В него посланикът ни в Япония Мариета Арабаджиева представя мартеницата и нейната символика, българския фолклор, традиционни продукти като сирене, розово сладко, мед, билков чай, вино, ракия, изделия от троянска керамика, които се предлагаха по време на фестивала.
Селският туризъм върви ръка за ръка с опознаване на кулинарията на дадено място. А районът на Кюстендил е златна мина в това отношение. Затова гастро туровете в тази част на България набират все по-широка популярност. Туристите посещават малки ферми..
Маврудът е поезия в бутилка - така го определят ценителите на емблематичния нашенски сорт вино. Характерен за него е наситеният рубинен цвят, както и високите нива на танини и киселини. Аромати на горски плодове, шипков мармалад, землисти нотки, билки..
Чартърни полети от Мексико до София ще се изпълняват на всеки две седмици до края на месец ноември 2024 г., съобщава bgtourism.bg. Преди дни самолет на български авиопревозвач с 320 мексикански туристи е кацнал на летище София. Оказва се, че това е..
Със своите стари къщи с тиклени покриви, стръмните улички, които се вият нагоре в планината и каменните дувари, пазещи вековни тайни, Ковачевица е едно..