Инициативата, която има за цел да популяризира страната ни като туристическа дестинация и да разкаже за българските традиции и култура, включва два тематични епизода.
Първият епизод вече е качен на официалния ютюб канал на телевизията и е посветен на провелия се на 3 март т.г. български пролетен фестивал “Мартеница 2024” в парк Мияшита в Токио.
В него посланикът ни в Япония Мариета Арабаджиева представя мартеницата и нейната символика, българския фолклор, традиционни продукти като сирене, розово сладко, мед, билков чай, вино, ракия, изделия от троянска керамика, които се предлагаха по време на фестивала.
През миналото лято Бургас и околните курортни селища са посрещнали към 600 хиляди български и чужди туристи, което е с 21% повече спрямо 2023-та. Напоследък обаче черноморският ни град се развива и като културен хъб, привличайки все повече посетители..
През зимата Котел привлича туристи с културни маршрути, заскрежени пейзажи и възможност за ски сред гънките на Стара планина. На около 4 км от центъра на възрожденския град в местността "Трите вятъра" бе изграден ски комплекс. Пистата за..
Свети Валентин е най-дългоочакваният празник от влюбените, а ние, българите, имаме едно особено предимство – можем да го съчетаем с Трифон Зарезан, празникът на виното. И където има вино, там има и любов. Тази прекрасна симбиоза се усеща особено силно в..