Инициативата, която има за цел да популяризира страната ни като туристическа дестинация и да разкаже за българските традиции и култура, включва два тематични епизода.
Първият епизод вече е качен на официалния ютюб канал на телевизията и е посветен на провелия се на 3 март т.г. български пролетен фестивал “Мартеница 2024” в парк Мияшита в Токио.
В него посланикът ни в Япония Мариета Арабаджиева представя мартеницата и нейната символика, българския фолклор, традиционни продукти като сирене, розово сладко, мед, билков чай, вино, ракия, изделия от троянска керамика, които се предлагаха по време на фестивала.
Черноморската ни община Варна се представя на Международното изложение за туризъм и пътувания Tourism & Travel Expo , което се провежда в Кишинев, Молдова. Община Варна, заедно с още 11 български компании и общини, участват на информационен щанд..
Свети Валентин е най-дългоочакваният празник от влюбените, а ние, българите, имаме едно особено предимство – можем да го съчетаем с Трифон Зарезан, празникът на виното. И където има вино, там има и любов. Тази прекрасна симбиоза се усеща особено силно в..
В Златоград отчитат до 20 % ръст на туристите, спрямо миналата година, след влизането на страната в Шенген по суша. Повече са гръцките туристи, но и българите пътуват по-често до южната ни съседка, каза директорът на Етнографския ареален комплекс..
Черноморската ни община Варна се представя на Международното изложение за туризъм и пътувания Tourism & Travel Expo , което се провежда в Кишинев,..