Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
С демонстрация на ритуала розоварене в розовите градини на “Еко розова долина” в град Клисура започна Празникът на розата в община Карлово. В нея се включиха царицата на розата Анна-Мария Враджева и 12-те участнички в конкурса. По-късно стотици..
Десет процента повече летовници ще посетят страната ни през тази година спрямо 2023 г., потвърди прогнозата на ресорния служебен министър маркетинг и бизнес консултантът в туризма Константин Занков. Очаква се резултатите да достигнат и дори надминат тези..
Нашенската баница и шопската салата неведнъж са попадали в челните позиции на световни гастрономически класации. Но българската национална кухня далеч не се изчерпва с тези две ястия, нито с вездесъщите по заведенията кюфтета, кебапчета,..