Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

"Лукойл“ съобщи, че търси купувач за своя бизнес в България

Снимка: БТА

"Лукойл“ започна да преразглежда стратегията си за активите в България, включително да разглежда възможността за продажба на бизнеса, съобщиха от компанията. "С оглед на значителните промени в условията на работа на предприятията, Групата Лукойл в България е започнала работа по преразглеждане на стратегията за тези активи. С участието на международни консултанти ще бъдат анализирани различни варианти, включително продажбата на бизнеса“, предаде БТА, като цитира компанията. В България, „Лукойл“ притежава петролна рафинерия в Бургас, мрежа от 220 бензиностанции и 9 петролни бази, в които твърди, че през последните 20 години е инвестирала 3,4 млрд. долара.

Според компанията, "преразглеждането на стратегията е следствие от приемането на дискриминационни закони от българските държавни органи и други несправедливи, пристрастни политически решения спрямо рафинерията, които нямат нищо общо с цивилизованото регулиране на големия бизнес и с увеличаването на приходната част на бюджета на страната“. "Лукойл" ще информира държавата и Синдиката на Българските Нефтохимици за последващите действия на компанията относно активите ѝ в България.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

30 години от футболното лято, в което Господ беше българин

Вижте също: Винаги има надежда българският футбол да се оттласне от дъното Снимки: mainatown.bg, futbol94.com, архив

публикувано на 01.07.24 в 06:15

Патриарх Даниил: Приемам кръста на патриаршеското служение, което ми се възлага днес

Завърши интронизацията на новоизбрания български патриарх – видинският митрополит Даниил. Новият духовен баща беше посрещнат в катедралата “Св. Александър Невски” от миряните с възгласи “Достоен” и аплодисменти. “ Със съзнание за собствено недостойнство..

публикувано на 30.06.24 в 17:36

СЕМ с кампания за медийна грамотност – "Провери, преди да се довериш"

Съветът за електронни медии у нас предприе масирана кампания за медийната грамотност. Кампанията е провокирана от факта, че смартфоните, таблетите и телевизорите с възможност за връзка с интернет все повече са част от ежедневието ни и оказват..

публикувано на 30.06.24 в 07:05