Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Частичен отлив на клиенти от хипермаркетите в деня за бойкот

По примера на Хърватия, последвана от Гърция, Румъния, Словения, Северна Македония, Черна гора и Босна и Херцеговина, и в България четири организации обявиха 13 януари за ден без пазаруване в големите търговски вериги заради високите цени...

публикувано на 13.02.25 в 17:04
Даниел Митов

Отпадането на визите за САЩ е сред приоритетите на правителството

Киберсигурността и включването на България в Програмата за безвизови пътувания в САЩ са два приоритета на правителството, свързани пряко с Главната дирекция "Борба с организираната престъпност", заяви министърът на вътрешните работи Даниел Митов..

публикувано на 13.02.25 в 17:01

Часът на Радио България по програма "Христо Ботев" - Брой 38

В Световния ден на радиото, който преминава под мотото „Радиото и климатичните промени“, разговаряме за това как екологичните предизвикателства на съвремието ни обединиха ученици от България, Италия и Дания. Надникваме и в работилниците по..

публикувано на 13.02.25 в 12:00